Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:13:59 GMT

اقدام قابل تقدیر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۵۰۹۸

اقدام قابل تقدیر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر، علی علیپور مهاجم گلزن تیم فوتبال پرسپولیس امروز (شنبه) با حضور در محله نازی‌آباد تهران به دیدار خانواده شهید علی علیپور از شهدای هشت سال دفاع مقدس رفت.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس بارها در مسابقات رسمی پس از گلزنی تصاویر شهدای هشت سال دفاع مقدس را روی پیراهن خود نشان داده و ارادت خود به شهدا را ابراز داشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4942800

منبع: مهر

کلیدواژه: علی علیپور تیم فوتبال پرسپولیس دفاع مقدس جنگ تحمیلی تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال فیفا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال فدراسیون کشتی تیم ملی فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی که در نیم فصل اول در جمع سرخپوشان حضور داشت، در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس را به مقصد آویسپا فوکوئوکای ژاپن ترک کرد. زاهدی در مدت کوتاه حضور خود در تیم جدیدش، درخشش قابل توجهی داشته و توجه هواداران فوتبال ژاپن را به خود جلب کرده است.

زاهدی در شرایطی در نیم فصل پرسپولیس را ترک کرد که با سرخپوشان قرارداد داشت و جدایی او منوط به موافقت اوسمار ویه‌را بود و در نهایت سرمربی برزیلی پرسپولیس با این جدایی موافقت کرد او راهی ژاپن شود.

اوسمار در گفتگوی شب گذشته خود با فوتبال برتر درباره درخشش زاهدی در ژاپن گفت: شهاب بازیکن خیلی خوبی است و خیلی حرفه‌ای از خودش مراقبت می‌کند و به خودش می‌رسد. او شرایط بدنی خیلی خوبی دارد و خیلی خوشحالم که می‌بینم اتفاقات خوبی در ژاپن برایش می‌افتد.

او درباره جدایی او از پرسپولیس گفت: برای ما تصمیم خیلی سختی بود که بگذارم شهاب در آن برهه زمانی برود. بیشتر خواسته خودش بود تا خواسته ما. به نظرم بازیکن باید بخواهد در یک تیم بازی کند تا بتواند صددرصد خودش را بگذارد.

اوسمار تاکید کرد: وقتی بازیکن می‌خواهد از تیم جدا شود، ما باید بااحتیاط برخورد کنیم که چطور این کار را انجام بدهیم. بازیکن برای اینکه صد خودش را بگذارد، باید دلش بخواهد در تیم بماند.

دیگر خبرها

  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • ستاره پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد
  • اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • سپاه پاسداران دارای جایگاهی ویژه در بین آحاد مردم است
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد