Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از خوزستان : علی خدری" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: اکیپ‌های عملیاتی خط گرم شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با هدف اورهال و تعمیرات پیشگیرانه فیدرهای بحرانی، تاب آوری و بهبود پایداری شبکه برق روستاهای غرب کارون شهرستان خرمشهر جهت عبور از تابستان، عملیات مهمی را آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مشارکت اکیپ‌های خط گرم شرکت توزیع در این طرح این امکان را می‌دهد تا تعمیرات بدون نیاز به خاموشی انجام پذیرد که با توجه به شرایط سخت جوی و گرمای بی‌سابقه اهمیت این امر را دو چندان کرده است.
مدیرعامل توزیع برق خوزستان اظهار کرد: این طرح جهادی با حضور گروه‌های خط گرم شوشتر، ایذه، رامهرمز، رامشیر، گتوند و ناحیه جنوب در قالب ۶ تیم تخصصی، در سه شبانه روز و هر روز ۱۴ ساعت به صورت جهادی فعالیت خواهند کرد.
خدری خاطرنشان کرد: توجه به شرایط جوی استان، افزایش و تقویت اکیپ‌های عملیاتی خط گرم شرکت‌های توزیع برق شهرستان‌ها در جهت بهبود فرایند تعمیراتی شبکه برق بدون اعمال خاموشی و در نتیجه افزایش آسایش و رضایتمندی مردم شریف استان از جمله اهداف و سیاست‌های کاری شرکت توزیع برق خوزستان است.

48

کد خبر 1396336

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان برق خوزستان شرکت توزیع خط گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی توزیع نیروی برق فارس، برای تامین برق مطمئن و پایدار در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: ۸۲ اکیپ عملیاتی نوروزی به منظور تأمین برق مطمئن و پایدار در استان فارس به صورت شبانه روزی در ایام تعطیلات عید و به ویژه شرایط نامساعد جوی همواره جهت تامین برق پایدار و مطمئن درحال تلاش بوده تا برق رسانی بدون وقفه ادامه داشته باشد.
حمیدرضا کریمی فرد اظهار داشت: با توجه به اهمیت انرژی برق، شرکت توزیع نیروی برق استان با بهره گیری از همه ظرفیت‌های فنی و عملیاتی شامل همکاران، نیرو‌های اجرایی و خودرو‌های عملیاتی همواره در حالت آماده باش بوده و وظیفه خدمت رسانی به مشترکان برق در سراسر استان را بر عهده دارند.
وی به بارش‌های بهاری و وزش باد در ایام نوروز اشاره کرد و بیان داشت: با وجود بارندگی‌های نسبتا شدید و وزش باد به ویژه در مناطق غرب و جنوب استان، خوشبختانه با تلاش جهادی و مسئولیت پذیری ایثارگران صنعت برق، مشکلات مرتفع و خطوط شبکه توزیع نیروی برق استان فارس هم اکنون پایدار است.
کریمی فرد با تصریح اینکه در حال حاضر ۸۲ گروه عملیاتی با ۱۶۴ سیم‌بان راننده، ۸۲ دستگاه خودرو مجهز عملیاتی و ۱۸ گروه ویژه خط گرم در سطح استان، به طورکامل توانایی مدیریت بحران و رویارویی با شرایط نامساعد جوی را دارند، افزود: علاوه بر اکیپ‌های اتفاقات شبکه، تلفن ۱۲۱ نیز به عنوان کوتاه‌ترین مسیر ارتباط مشترکان با شرکت برای رفع هرگونه مشکلی در تأسیسات و تجهیزات شبکه برق آماده پاسخگویی بصورت شبانه روزی به مشترکان است.

دیگر خبرها

  • برقراری برق پایدار در روستاهای بخش لوداب
  • فعالیت شبانه روزی ۸۲ اکیپ عملیاتی برای تامین برق پایدار در ایام نوروز
  • آمادگی توزیع نیروی برق فارس، برای تامین برق مطمئن و پایدار در ایام نوروز
  • ثبت حضور بیش از ۱۶ هزار گردشگر در اسکله های خرمشهر
  • اسکله‌های بندر خرمشهر میزبان گردشگران
  • بازدید بیش از ۸۵۰۰ گردشگر از اسکله‌های بندر خرمشهر
  • پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه باززنده‌سازی کارون
  • پیشرفت۳۰ درصدی پروژه باز زنده‌سازی کارون
  • بازدید بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ گردشگر از اسکله‌های بندر خرمشهر
  • جوی پایدار در آبادان و خرمشهر