Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ابرکوه با اشاره به گوشه‌ای از مشکلات اصحاب رسانه گفت: به منظور تقابل با جبهه قدرتمند رسانه‌های غرب و دشمنان باید حوزه رسانه را تقویت کرده و با توان در مقابل آنان ظاهر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، محمد کاظمی نسبت ظهر امروز در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابرکوه در سال 99، اظهار کرد: قطعاً فرهنگ حاکم بر جامعه یکی از مسائل اصلی زمینه‌ساز توسعه در همه ابعاد است که توسط دستگاه‌های متولی مورد توجه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ابرکوه تصریح کرد: اگر در بخشی از شاکله فرهنگی و دستگاه‌های فرهنگ‌ساز نگرانی‌هایی وجود دارد، ناشی از تقابل با یک فرهنگ مسلط، پر زرق‌وبرق و پر توانی است که در مقابل ما فعالیت می‌کند.

کاظمی نسب اذعان کرد: همه دستگاه‌های فرهنگی کشور به سهم خود و تحت زعامت مقام معظم رهبری اقدامات شایسته‌ای انجام می‌دهند؛ اما اگر نارضایتی‌هایی وجود دارد به دلیل این است که جبهه مقابل پرتوان بوده و نکته حائز اهمیت این است که آنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ دینی ما را به عنوان بزرگ‌ترین دشمن خود شناخته و با تمام قوا وارد میدان شده‌اند.

وی با اشاره به گوشه‌ای از مشکلات اصحاب رسانه، ابراز کرد: رویکرد رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی مناسب نیست و خبرنگاران در شهرستان با مشقات فراوانی روبه‌رو هستند. آنان هم پایبند به رسالت اصلی خود بوده و هم بایستی مسائل مربوط به معیشت خود را مدیریت کنند که این کار خبرنگاران را با چالش مواجه می‌کند.

مقام عالی دولت در شهرستان ادامه داد: در شرایط عادی خبرنگاران به رسالت خود عمل می‌کنند؛ اما در بسیاری از مواقع نیاز است که برای اطلاع‌رسانی و هدایت افکار عمومی، اصحاب رسانه به صورت حرفه‌ای و کامل وقت و انرژی بگذارند که با توجه به شرایط حاکم بر زندگی خبرنگاران، این انتظار بیهوده است.

کاظمی نسب تأکید کرد: عدم اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع، چندگانگی در انتشار اخبار، افزایش شایعات، قطع ارتباط مردم با رسانه‌ها و شنیده نشدن صدای مردم در کف جامعه، در نتیجه عدم‌حمایت خوب و مناسب از خبرنگاران است.

انتهای پیام/90027

منبع: فارس

کلیدواژه: ابرکوه اصحاب رسانه خبرنگاران اطلاع رسانی فارس یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | آئین بهره برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی در کلانشهر کرج با حضور وزیر کشور

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم
  • استاندار تهران : ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت
  • لزوم ارایه برنامه جامع در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای تحقق شعار سال
  • امیدآفرینی در تحقق شعار سال مورد توجه باشد
  • دستگاه‌های استان تهران در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • ببینید | آئین بهره برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی در کلانشهر کرج با حضور وزیر کشور
  • اجرای طرح حفظ موضوعی قرآن گام برداشتن در مسیر جهاد تبیین است
  • ضرورت تحقق منابع تقویت بنیه دفاعی
  • ضرورت بهره گیری شیوه های نوین در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف