Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، شهرستان بشرویه هم اکنون یک بیمارستان قدیمی و کوچک دارد که این بیمارستان جوابگوی نیاز جمعیت ۲۰ هزار نفری شهر بشرویه نیست و مردم خواستار راه اندازی بیمارستان جدید در این شهرستان هستند.

ساخت بیمارستان جدید از سال ۱۳۹۰ آغاز شد که تا سال ۹۵ تخصیص اعتبار داشت، اما از سال ۹۶ تا کنون با پیشرفت ۷۰ درصدی متوقف شد و نیمه تمام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بشرویه یکی از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان را راه اندازی بیمارستان جدید دانست و افزود: خوشبختانه با تأمین اعتبار در سال ۹۸ و ۹۹ و تخصیص ۱۴ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، ساخت بیمارستان از سر گرفته شد.

به گفته شفیعی، آی سی یو، سی سی یو، دیالیز، سی تی اسکن، قلب، جراحی و اورژانس از جمله بخش‌های بیمارستان ۳۲ تختخوابی در حال ساخت بشرویه است که تاکنون ۹ میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده است.

بیشتر بخوانید:  نیاز ۱۲ میلیاردی برای تامین تجهیزات مراکز درمانی خراسان جنوبی

فرماندار بشرویه تاکید کرد: با تکمیل فضا و ساختمان، نیازمند تجهیزات هستیم که از اعتبارات استانی و ملی امکانات و تجهیزات مورد نیاز تأمین می‌شود.

استاندار خراسان‌جنوبی سال گذشته در سفر به شهرستان بشرویه از بیمارستان ۳۲ تختخوابی بشرویه بازدید کرد و دستور داد اعتبار باقیمانده برای تکمیل این بیمارستان از مسئولان ملی پیگیری و تخصیص داده شود.

در این بازدید گفته شد تکمیل این بیمارستان، ۱۲ میلیارد تومان نیاز دارد.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت بیمارستان شهرستان بشرویه مطالبات مردمی بیمارستان جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگسراهای عسلویه، دلوار و بنک به بهره‌برداری می‌رسد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تأکید بر پشتیبانی از ساخت آثار فرهنگی و فیلم انقلابی در استان، افزود: پروژه‌های فرهنگسرای عسلویه، دلوار و بنک فعال و در دست ساخت است که به‌زودی بهره‌برداری خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اکبر پورات ظهر امروز در نشست با هنرمندان انقلابی استان بوشهر اظهار داشت: در مدت 2 سال گذشته در حوزه فرهنگی گام‌های مؤثر و ارزشمندی با تدابیر و حمایت استاندار بوشهر برداشته شده است که می‌توان به حمایت از طرح‌های راهیان نور و اردوهای جهادی، راهیان پیشرفت، طرح یاوران ولایت و برگزاری اردوهای آموزشی با محوریت جهاد تبیین اشاره کرد.

وی تصریح کرد: همچنین پیگیری و مکاتبات مستمر با حوزه صنعت به ویژه نفت و گاز مستقر در استان به جهت اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود برای حمایت از حوزه فرهنگی، هنری و آموزشی انجام شده و حمایت‌های لازم هم از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی و هیئت‌های مذهبی استان بوشهر صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: پروژه‌های فرهنگسرای عسلویه، دلوار و بنک فعال و در دست ساخت است که به‌زودی بهره‌برداری خواهند شد.

وی به برگزاری برنامه قرآنی محفل در روستای چارک در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در ایام ماه رمضان از موکب‌ها حمایت لازم انجام شد و کمک‌هایی در راستای تعمیر و تجهیز مساجد و حسینیه‌ها صورت گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه از آثار فرهنگی و ساخت فیلم انقلابی در استان حمایت می‌شود، افزود: حمایت از صدا و سیمای مرکز استان بوشهر در راستای ساخت سریال و دیگر برنامه‌های فرهنگی و آموزشی انجام شده و امسال هم به این بخش توجه ویژه می‌شود.

پورات به پرداخت تسهیلات برای 60 نفر از هنرمندان استان در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: امسال نیز همانند گذشته از نشر و آثار هنرمندان استان حمایت خواهیم کرد و در راستای تأمین منابع لازم برای تکمیل کتابخانه‌های نیمه‌تمام مانند آبدان و دوراهک برنامه‌ریزی لازم انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • سد و نیروگاه سریلانکا ساخت مهندسان ایرانی آماده بهره برداری شد
  • ۷ طرح عشایری در منطقه طسوج در آستانه بهره برداری
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره برداری رسید
  • ۹۴۰ باب واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره برداری رسید
  • ۱۵ هزار ‬قطعه از تاسیسات مورد نیاز شرکت نفت گچساران از سوی متخصصان داخلی ساخته شد
  • مجتمع آب شیرین کن لیردف به بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • پایان ساخت ۲ تصفیه خانه در حومه کشف رود تحولی در مسیر نجات این رودخانه
  • سه فرهنگسرای مجهز در استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد
  • فرهنگسراهای عسلویه، دلوار و بنک به بهره‌برداری می‌رسد