Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان گفت با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی تمرینات‌مان را ادامه می‌دهیم و تابع تصمیمات باشگاه برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر هستیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرخودرو خراسان ، مجتبی سرآسیایی در خصوص برگزاری تمرینات این تیم در مشهد اظهار کرد: خداروشکر تمرینات خوبی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان هم در این چند روز تعطیلی برنامه‌هایی را که داشتند، انجام داده بودند. فعلا بیشتر روی بدنسازی بازیکنان کار می‌کنیم و روی مسایل فنی نیز تمرکز داریم.

وی ادامه داد: به امید خدا از هفته بعد برای مرور کارهای تاکتیکی و برنامه‌های تیمی آماده می‌شویم. اتفاق خوبی که قبل از ورود بازیکنان به تمرین افتاد، اعطای چک‌های بخش دیگری از قراردادهای‌شان بود که تقریبا همه اعضای باشگاه بین ۷۵ تا ۸۰ درصد قراردادهایشان را گرفتند.

سرمربی تیم شهرخودرو افزود: با درایت آقای حمیداوی سعی شد در این ایام طبق وعده‌ای که داده شده بود به بازیکنان چک‌‌های باقی مانده قراردادها را ارائه کنیم تا بازیکنان با روحیه بهتری در تمرینات حاضر شوند. این اتفاق بزرگی بود که نشان می‌دهد باشگاه به دنبال احقاق حق بازیکنان است و موضوع تعطیلی لیگ فقط برای سلامتی بازیکنان مطرح شده است و به نظر من صدور چک های بازیکنان مسایل زیادی را روشن کرد.

سرآسیایی اظهار کرد: برای بحث حضور در لیگ ما تابع تصمیمات باشگاه هستیم. این اتفاقی که افتاد و چک‌های بازیکنان صادر شد، عملا نشان داد برای باشگاه ما برخلاف صحبت‌هایی که مطرح می‌شود، مسائل مادی در اولویت نیست و هدف اصلی ما حفظ سلامت اهالی فوتبال است. در حال حاضر نیز تمرینات تیم با رعایت کامل تمامی پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد، اما به هر شکل نگرانی از بابت شیوع ویروس کرونا وجود دارد.

سرمربی تیم شهرخودرو گفت: من و اعضای کادر فنی وظیفه داریم بازیکنان را در شرایط ایده آل چه به لحاظ جسمانی و چه به لحاظ فنی نگه داریم و درحال حاضر هم همین رویه را پیگیری می کنیم ولی بازهم تاکید می‌کنم برای ادامه لیگ تابع دستورات مدیریت باشگاه هستیم .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال شهرخودرو مجتبی سرآسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرکجا طبق قرآن عمل شده، ضرر نکرده‌ایم؛ مبنای قرآنی «وعده صادق»

احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی و پیشکسوت قرآنی کشورمان در مورد حمله دو روز قبل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی و عملیات وعده ‌صادق گفت: با توجه به اینکه این اقدام از سوی نیروهای مسلح کشورمان مبنای قرآنی دارد، قطعاً مورد تأیید همه است.

وی با اشاره به اینکه هر کجا طبق قرآن عمل کرده‌ایم، هیچ‌گاه ضرر نکرده‌ایم، افزود: قرآن کریم در آیه 120 سوره مبارکه بقره می‌فرماید: «وَلَنْ تَرْضَی عَنْکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَی حَتَّی تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ» یهود و نصارا هیچ وقت شما را رها نمی‌کنند، مگر اینکه تابع آنها شوید. بنابراین نزد آنها چیزی به نام سازش وجود ندارد، چرا که نه تنها فرهنگ گفتمانی ندارند، بلکه اصلاً قبول ندارند که می‌شود با ایران حرف زد.

این قاری بین‌المللی کشورمان اظهار کرد: آنها به دنبال این هستند که ما تابع و زیردست آنها باشیم. از دیدگاه آنها نباید با کسی که تابع و زیردست است یا قرار است تابع شود، مذاکره کرد، چون مذاکره را معادل تسلیم شدن می‌دانند.

ابوالقاسمی به بخشی از آیه 194 سوره مبارکه بقره اشاره کرد و گفت: «فَمَنِ اعْتَدَی عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَی عَلَیْکُمْ» قرآن کریم می‌فرماید هرکسی به شما تعدی کرد عین همان تعدی که بر شما وارد کرده است به آنها تحمیل کنید و همانگونه جواب دهید، به همین دلیل من اعتقاد دارم، پاسخ ایران با تجاوزگری رژیم صهیونیستی کاملاً مبنای قرآنی دارد.

این داور مسابقات بین‌المللی قرآن تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران در دمشق به دنبال محک زدن صبر جمهوری اسلامی ایران بود، اگر چنین پاسخی به خباثت‌های رژیم صهیونیستی داده نمی‌شد و می‌دید که ایران اهل پاسخ دادن نیست، خباثت‌های خود را ادامه می‌داد. لذا ایران چاره‌ای جزء پاسخ دادن به حمله رژیم صهیونیستی نداشت.

وی گفت: اگر حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق آخرین عملیات اسرائیل بود، وضعیت فرق می‌کرد، اما این آخرین کار آنها نیست و اگر این پاسخ داده نمی‌شد هر روز این حملات را تا تسلیم شدن نهایی ما تکرار می‌کردند، پس بهتر بود هر چه زودتر جواب داده شود.

ابوالقاسمی در پایان بیان کرد: به نوبه خودم و به عنوان فردی از جامعه قرآنی از فرماندهان سپاه و افرادی که با شهامت تمام این عملیات را انجام دادند، قدردانی می‌کنم.

منبع: ایکنا (خبرگزاری بین‌المللی قرآن)

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان بورس: اعتماد مردم به بورس به دلیل برخی تصمیمات مخدوش شده است
  • آرامش قبل از طوفان اگر تصویر بود! (عکس)
  • دعوت ۳۹بازیکن به تیم‌ملی والیبال بدون سرمربی!
  • متقاضیان خرید پژو پارس بخوانند | سازمان تعزیرات تکلیف تولید پژو پارس را روشن کرد
  • هرکجا طبق قرآن عمل شده، ضرر نکرده‌ایم؛ مبنای قرآنی «وعده صادق»
  • روشن: چشم امید بازیکنان استقلال به نکونام است
  • روشن: نکونام چشم و امید بازیکنان استقلال است
  • حسن روشن: استقلال ستاره ندارد ولی یک تیم واقعی است
  • روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست
  • روشن:  شک نکنید استقلال می‌تواند به قهرمانی برسد