Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از پیش‌بینی وزش باد شدید تا نسبتا شدید از بعد از ظهر امروز تا اواخر روز دوشنبه خبر داد و گفت: شهروندان حتما به توصیه‌ها برای حفظ سلامتی خود توجه کنند. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

منصور شیشه فروش در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به پیش‌بینی وزش باد شدید تا شدید همراه با گرد و خاک و کاهش دما، اظهار داشت: از بعد از ظهر امروز تا اواخر روز دوشنبه برای مناطق شرق، شمال شرق، شمال و تا حدودی نواحی مرکزی استان شاهد این پدیده هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزش باد نسبتا شدید تا شدید با کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا همراه است، بنابراین مدیریت بحران استان پیرامون شکستن درختان فرسوده، آسیب به سازه‌های موقت و اختلال در تردد محورها به علت گرد و خاک و کاهش دید موقت به همشهریان هشدار می‌دهد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان توصیه‌های لازم به شهروندان، گفت: از قرار گرفتن افراد و خودروها نزدیک درختان فرسوده خودداری کنید، از تردد و توقف دام‌ها در ارتفاعات، دره‌ها و شیب کوه‌ها بپرهیزید، از مزارع، سازه‌های گلخانه‌ای و  باغات مراقبت کنید و همچنین در مجاورت تابلوها و داربست‌ها در برابر باد شدید نایستید.

هشدار زردِ هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و طوفان‌های لحظه‌ای در کاشانهواشناسی ایران 99/3/13| بارش باران و وزش باد شدید در 9 استان/ افزایش دما در نوار شمالی کشور

وی تصریح کرد: شهروندان باید اصول بهداشتی در برابر گرد و غبار را با در خانه ماندن و استفاده از ماسک برای گروه‌های حساس در مناطق فوق مدنظر قرار دهند و اصول ایمنی را در تردد در محورهای جاده‌ای رعایت کنند.

انتهای پیام/166/ش

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیریت بحران وزش باد شدید تا شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تصادفات منجر به فوت در اصفهان

ایسنا/اصفهان رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: تصادفات منجر به فوت در استان اصفهان در سفرهای نوروزی افزایش یافته که علت ۶۵ درصد از این تصادفات خستگی و خواب‌آلودگی راننده بوده است.

سرهنگ علی مولوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر شاهد کاهش یک درصدی تردد در محورهای استان اصفهان هستیم.

وی با بیان اینکه خروجی و ورودی به شهرهای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر کاهش ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد، ادامه داد: محور اصفهان – تهران، اصفهان – یزد، اصفهان – شیراز و اصفهان محورهای غرب و جنوب غربی بیشترین تردد را داردو

رئیس پلیس راه استان اصفهان در خصوص وضعیت تصادفات در استان اصفهان نیز ابراز کرد: در حوزه تصادفات منجر به فوت شاهد افزایش تعداد تصادفات و فوتی‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه علت بیش از ۶۵ درصد از تصادفات منجر به فوت خواب آلودگی و واژگونی خودرو بوده است، ابراز کرد: باید توجه داشت که عدم استفاده از کمربند ایمنی توسط سرنشینان جلو و عقب این تلفات را تشدید کرده است.

سرهنگ مولوی همچنین به کاهش ۷ درصدی تصادفات جرحی نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: تصادفات خسارتی در محورهای استان اصفهان نیز ۲۲ درصد کاهش داشته است.

وی همچنین با اشاره به آغاز موج دوم سفرهای نوروزی تصریح کرد: از این رو مسافران و رانندگان باید به قوانین رانندگی توجه ویژه داشته باشند و بعد از هر دو ساعت رانندگی ۱۵ تا ۲۰ دقیقه استراحت کنند و از هر گونه عجله و شتاب بپرهیزند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان در خصوص وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان نیز ابراز کرد: در حال حاضر جو در اکثر محورها ابری و بارشی گزارش نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان یاری‌رسان مدیریت شهری اهواز + فیلم
  • افزایش تصادفات منجر به فوت در اصفهان
  • برف و باران امروز اصفهان را فرا می گیرد
  • کاهش دید افقی در بعضی محور‌های خراسان رضوی
  • هشدار جدی مدیریت بحران استان تهران به مردم
  • هشدار جدی مدیریت بحران استان تهران به پایتخت‌نشینان
  • هشدار سطح زرد هواشناسی برای بارندگی در گیلان/ دمای هوا ۶ تا ۱۲ درجه کاهش پیدا می‌کند
  • مدیریت بحران: هشدار وزش باد شدید در استان تهران
  • ترافیک سنگین در حاشیه زاینده‌رود / با رانندگان متخلف برخورد می‌شود
  • صدور هشدار وزش باد شدید در استان تهران