Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@00:35:57 GMT

لیورپول 30 سال آزاردهنده را پشت سر گذاشته

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۵۲۸۶

لیورپول 30 سال آزاردهنده را پشت سر گذاشته

سرمربی فرانسوی سابق لیورپول خوشحال است که این باشگاه پس از 30 سال در آستانه فتح لیگ برتر انگلیس است.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ برتر انگلیس پس از 3 ماه تعلیق به خاطر شیوع کرونا فاصله زیادی تا ازسرگیری ندارد و تیم فوتبال لیورپول که با 25 امتیاز حاشیه امنیت صدرنشین است، با کسب دو برد دیگر اولین قهرمانی‌اش در لیگ از سال 1990 را قطعی می‌‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال به دلیل شرایط موجود و حفظ سلامت هواداران آنها به ورزشگاه‌ها باز نخواهند گشت و جشن قهرمانی قرمزپوشان بدون تماشاگران برگزار می‌شود.

اولین بازی لیورپول اول تیر برابر اورتون خواهد بود.

 

 

 

 

ژرار هولیه، سرمربی فرانسوی سابق لیورپول گفت: خیلی خوشحالم که بالاخره لیورپول را قهرمان لیگ برتر انگلیس می بینیم. قهرمانی و کسب جام در DNA باشگاه بزرگی چون لیورپول قرار دارد و این مساله که آنها در 30 سال اخیر قهرمان لیگ برتر انگلیس نشده بودند واقعا آزار دهنده بود. من در لیورپول مربیگری کردم و می دانم این سال‌ها چقدر برای هواداران تیم سخت گذشته است.»

 

 

 

 

 لیورپول فصل گذشته توانست با برتری بر تاتنهام در فینال، فاتح لیگ قهرمانان شود. قرمزها سپس توانستند سوپرکاپ اروپا و جام جهانی باشگاه ها را نیز فتح کنند. 

هولیه در مورد یورگن کلوپ(سرمربی لیورپول) گفت:« باید به یورگن کلوپ تبریک گفت. او بیشترین نقش را در این قهرمانی داشته است. بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا او حالا لیورپول را به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس می رساند که اهمیت زیادی دارد. کلوپ با این قهرمانی خودش را در تاریخ لیورپول جاودانه خواهد کرد.»

 

لیورپول هولیه یورگن کلوپ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول هولیه یورگن کلوپ سرمربی لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس قهرمانی سیتی ۷۰ درصد شد

طبق اعلام شبکه آماری اوپتا شانس قهرمانی منچسترسیتی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس تا ۷۰ درصد افزایش پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، یکشنبه برای هواداران منچسترسیتی روز خوبی بود. شاید خوش‌بین‌ترین هوادار منچسترسیتی هم فکرش را نمی‌کرد لیورپول و آرسنال در حالی که در هفته سی‌ودوم لیگ برتر میزبان بودند برابر حریفان خود شکست خوردند اما این اتفاق رخ داد. لیورپول در آنفیلد برابر کریستال‌پالاس رده‌پانزدهمی با یک گل شکست خورد و از طرف دیگر هم آرسنال در ورزشگاه امارات برابر استون‌ویلا با دو گل متحمل شکست شد تا سیتی در صدر جدول رده‌بندی باقی بماند.

شبکه آماری اوپتا از تغییر زیاد شانس‌های قهرمانی در لیگ برتر انگلیس خبر داد؛ به طوری که شانس سیتی برای قهرمانی در فصل جاری از ۴۰ درصد به ۷۰ درصد افزایش پیدا کرده است. آرسنال بعد از سیتی با ۱۸ درصد بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد و در نهایت هم لیورپول با یازده درصد شانس قهرمانی در رده سوم قرار دارد.

به نظر می‌رسد سیتی با توجه به افت آرسنال و لیورپول در هفته‌های پایانی باز هم قهرمانی را در لیگ جزیره به دست آورد؛ چرا که تیم گواردیولا خیلی سخت امتیاز از دست می‌دهد این در حالی است که لیورپول و آرسنال در هفته‌های پایانی بسیار بد نتیجه می‌گیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!
  • الکساندر آرنولد: لیورپول بدون یورگن کلوپ احساس عجیبی خواهد داشت
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست
  • جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است
  • رونالدو حداقل ۲۵ گل برای آرسنال می‌زد
  • سرمربی پرتغالی به جانشینی کلوپ می‌خندد!
  • لُعبت لیورپولی‌ها برای جانشینی کلوپ؛ نیکو کواچ!
  • لیگ برتر انگلیس؛ تغییر معادلات قهرمانی با شکست لیورپول و آرسنال
  • شانس قهرمانی سیتی ۷۰ درصد شد