Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-23@08:25:06 GMT

شمسایی با استقلال در لیگ برتر فوتسال

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۵۲۸۹

شمسایی با استقلال در لیگ برتر فوتسال



باشگاه استقلال در شرایطی برای حضور در لیگ برتر فوتسال اعلام آمادگی کرده که سازمان لیگ فوتسال در این‌باره تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، سالهاست که از تیمداری استقلال و پرسپولیس در لیگ برتری می‌گذرد و جز خاطره‌ای از این تیم‌ها در فوتسال چیزی باقی نمانده است. در سال‌های اخیر تلاش زیادی برای بازگرداندن این دو تیم به فوتسال شد اما این اتفاق هر بار به دلایلی رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتسالی‌ها به خوبی بر این نکته واقفند که تیمداری این دو تیم محبوب پایتخت چه رونقی در لیگ برتر ایجاد می‌کند اما در مدتی که خبری از تیم تهرانی در لیگ برتر فوتسال نیست حالا شایعات تیمداری استقلال در فوتسال نزدیک به واقعیت شده است.

وحید شمسایی که آخرین بار با پیراهن تیم فوتسال تاسیسات دریایی در لیگ برتر حاضر بود پس از انحلال این تیم در صدد بازگشت به فوتسال با یکی از دو تیم محبوب پایتخت است. شمسایی با همراهی یکی از دوستان سرمایه‌دار خود که قصد تیمداری در فوتسال را دارد ابتدا مذاکراتی با پرسپولیس در زمان مدیریت انصاری‌فرد داشت اما با وجود اینکه مذاکرات به خوبی پیش می‌رفت، انصاری‌فرد از پرسپولیس رفت تا این بار بحث تیمداری استقلال مطرح شود. در همین زمینه استقلالی‌ها حاضر به تیمداری در لیگ برتر فوتسال شده و درخواست خود را به سازمان لیگ فوتسال ارائه کرده‌اند.

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در گفتگو با ایسنا در این خصوص گفت: " از تیم استقلال درخواستی برای تیمداری رسیده است. ما با توجه به شرایط ویژه این تیم قصد داریم پیشنهاد آن‌ها را در اولین جلسه سازمان لیگ فوتسال بررسی کنیم اما هیچ پیش بینی در این زمینه نمی‌توان کرد و باید دید هیات رئیسه چه تصمیمی می‌گیرد."

هر چه باشد پس از دوری چند ساله استقلال که سابقه قهرمانی در لیگ برتر فوتسال را هم دارد و همچنین دوری دوساله وحید شمسایی از لیگ برتر، به نظر می‌رسد بازگشت استقلال و شمسایی به فوتسال هیجان مسابقات باشگاهی را برای علاقمندان فوتبال سالنی دو چندان کند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: من از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری پیش از بازی با قرقیزستان گفت: من به عنوان بازیکن و مربی روبروی قرقیزستان بازی کرده‌ام، اما به خاطر تفکری که مربی جدید این تیم اضافه کرده، این تیم تغییرات اساسی کرده است و ما بازی سخت و پرهیجانی مقابل آن‌ها خواهیم داشت.

وی گفت: آن‌ها یک تیم خوب و فیزیکی هستند؛ تیمی که ژاپن را حذف کرده حتماً قابل احترام است. من از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم. شعار اصلی تیم ما این است که به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: من از حذف تیم ژاپن ناراحتم. آن‌ها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد. کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید.

شمسایی گفت: مهمترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی است، همین موضوع باعث می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد.

او در پاسخ به این سوال که مصدومیت حسین طیبی چه تاثیری روی عملکرد تیم ایران داشته است؟ گفت: حسین بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد، اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. ما در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها را به تیم اضافه شدند، خوشحالم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوانتر‌ها کنار آن‌ها می‌آموزند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • شمسایی: تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی در روز حذف سامورایی‌ها
  • «وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است
  • شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد