Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-20@01:41:37 GMT

هشدار پلیس به متقاضیان ثبت نام خودرو

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۵۳۰۰

صراط:

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: با توجه به اعلام نفرات برگزیده خریدار خودرو توسط کارخانه‌های ایران خودرو و سایپا و همچنین سر رسید واریز وجوهات مربوط به خودرو به صورت اینترنتی، شهروندان باید هوشیاری خود را در خصوص قرار نگرفتن در دام کلاهبرداران حفظ کنند.

وی افزود: شیادان در صدد این هستند که از طریق فیشینگ و یا درگاه‌های اینترنتی اطلاعات متقاضیان خرید خودرو را دریافت و یا هک کنند و پس از آن اقدام به کلاهبرداری از آن‌ها کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: اغلب افراد سالمند و اشخاص کم سواد مورد توجه کلاهبرداران قرار دارند، لذا از تمام شهروندان درخواست داریم تا اطلاعات بانکی خود و همچنین اطلاعات مربوط به ثبت نام در خرید خودروهایشان را در اختیار افراد غیر و کسانی که مورد اعتماد نیستند، قرار ندهند.

به گفته سرهنگ موقوفه‌ای شهروندان جهت واریز مبالغ اقساط پرداخت خرید خودرو به درگاه معتبر شرکت‌های تولید کننده مراجعه کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پلیس پیشگیری تهران هشدار پلیس صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت

ثبت‌نام مجدد و ویرایش اطلاعات متقاضیان اولین آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت در دستگاه‌های اجرایی کشور تا روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ از طریق وب سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی امکان‌پذیر است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ثبت‌نام مجدد و امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان اولین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت در دستگاه‌های اجرایی کشور تا روز یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 سال جاری از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشـگاهی به آدرس hrtc.ir صورت می‌پذیرد.

جزئیات نام‌نویسی نخستین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت اعلام شد

لـذا متقاضـیان می‌تواننـد با مراجعه به سایت مذکور نسـبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

همچنین تاریـخ برگزاری آزمون مذکور نیز به روز پنجشنبه مورخ 1403/03/17 سال جاری تغییر یافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری فروشنده کلاهبردار در یزد
  • فروشنده‌ی کلاهبردار در دام پلیس یزد 
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالا برگ و یارانه
  • هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری