Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به چرایی شکایت نهاد ریاست جمهوری از ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما اظهار کرد: آقای ابوالقاسم طالبی فیلم‌های سینمایی خود را به طور طبیعی با حمایت و پشتیبانی در نهاد‌های مشخصی ساخته است، این نهاد‌ها هیچگاه اجازه ندادند این فیلمساز در مقابل فیلم‌هایش مورد پرسش جدی افکار عمومی یا پژوهشگران تاریخی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور رئیس جمهور گفت: در این فقره جدید هم شاید سفارش دهندگان، حامیان و راهبران مشکلات سر راه وی را به خوبی مرتفع خواهند کرد.

ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما از طریق انتشار پستی در توئیتر خبر از احضار خود به‌دادگاه داده بود. او گفته بود با شکایت نهاد ریاست جمهوری و به اتهام تهمت و تشویش افکار عمومی به دادگاه احضار شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس جمهور آشنا قلاده های طلا طالبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات رفسنجان + توضیحات دادستان

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان با اشاره به پیدا شدن جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان در ارتفاعات کوه های سرچشمه، گفت: در این رابطه دو مظنون تحت تعقیب قضایی قرارگرفته‌اند و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، علیرضا محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به دریافت گزارشی مبنی بر مفقود شدن فردی به هویت (م. د) دانشجوی غیربومی رشته دندانپزشکی و صدور فوری دستورات قضائی برای پیدا شدن وی، اظهار کرد: صبح امروز و در پی گزارش یکی از دشت‌بانان مبنی بر پیدا شدن خودروی بدون سرنشین در دشتی حوالی کوه‌های مرتفع سرچشمه، کلانتری ۱۴ سرچشمه مراتب را به دادستانی و پلیس آگاهی اطلاع داد.

وی افزود: به محض پیدا شدن خودروی فرد، بلافاصله پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و عوامل گشت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به محل اعزام و تحقیقات برای پیدا شدن فرد گمشده آغاز و در نهایت جسد فرد با هلی‌شات در ارتفاعات کوه‌های سرچشمه پیدا شد.

دادستان رفسنجان با اشاره به آغاز تحقیقات اولیه با حضور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان و پزشک پزشکی قانونی و کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه، گفت: تحقیقات تکمیلی از سوی بازپرس پرونده ادامه دارد و اظهارنظر نهایی پس از انجام تحقیقات و معاینات پزشکی قانونی و کارآگاهان پلیس آگاهی اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو مظنون تحت پیگرد قضائی قرار گرفته‌اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده، موارد به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 747060

دیگر خبرها

  • توضیحات قاضی از دادگاه منافقین/ تشریح اتهامات از سوی وکیل
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • پیدا شدن جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات رفسنجان + توضیحات دادستان
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد