Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: صدور چک‌های بازیکنان توسط مدیریت نشان داد برخلاف صحبت‌هایی که مطرح می شود مسائل مادی در اولویت نیست و هدف اصلی ما حفظ سلامت اهالی فوتبال است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه شهرخودرو، مجتبی سرآسیایی در خصوص برگزاری تمرینات این تیم در مشهد اظهار داشت:خدارا شکر تمرینات خوبی را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان هم در این چند روز تعطیلی برنامه هایی را که داشتند انجام دادند. فعلا بیشتر روی بدنسازی بچه ها کار می‌کنیم و روی مسایل فنی نیز تمرکز داریم.

وی ادامه داد:  به امید خدا از هفته بعد برای مرور کارهای تاکتیکی و برنامه های تیمی آماده می‌شویم. اتفاق خوبی که قبل از ورود بچه ها به تمرین افتاد، اعطای چک های  بخش دیگری از قراردادهای بازیکنان بود که تقریبا همه اعضای باشگاه بین ۷۵ تا ۸۰ درصد قراردادهایشان را دریافت کردند.

سرمربی تیم شهرخودرو افزود: با درایت حمیداوی سعی شد در این ایام طبق وعده ای که داده شده به بازیکنان چک های ما بقی قرار دادها را ارائه کنیم تا بچه ها با روحیه بهتری در تمرین ها حاضر شوند. این اتفاق بزرگی بود که نشان می دهد باشگاه به دنبال احقاق حق بازیکنان است و موضوع تعطیلی لیگ فقط برای سلامتی بازیکنان مطرح شده است و به نظر من صدور چک های بازیکنان مسایل زیادی را روشن کرد.

سرآسیایی اظهار کرد:برای بحث حضور در لیگ تابع تصمیمات باشگاه هستیم. اتفاقی که افتاد و چک های بازیکنان صادر شد،عملا نشان داد برای باشگاه ما برخلاف صحبت هایی که مطرح می شود مسائل مادی در اولویت نیست و هدف اصلی ما حفظ سلامت اهالی فوتبال است. در حال حاضر نیز تمرینات تیم با رعایت کامل تمامی پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد اما به هر شکل نگرانی از بابت شیوع ویروس کرونا وجود دارد.

سرمربی تیم شهرخودرو یاداور شد: :من و اعضای کادر فنی وظیفه داریم بازیکنان را در شرایط ایده آل چه به لحاظ جسمانی و چه به لحاظ فنی نگه داریم و درحال حاضر هم همین رویه را پیگیری می‌کنیم اما  باز هم تاکید می‌کنم برای ادامه لیگ تابع دستورات مدیریت باشگاه هستیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس سرآسیایی چک های بازیکنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است

پیشکسوت والیبال گفت: نیاز والیبال ایران برای رقابت‌های پیش رو، مدیریت و ارتباط خوب بین بازیکنان است تا میل به پیروزی را در تیم ملی افزایش دهد. - اخبار ورزشی -

عباسعلی میرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد احتمال ادامه همکاری خود با تیم والیبال ایفاسرام اردکان در لیگ برتر اظهار داشت:‌ نیم فصل خوبی را با تیم ایفاسرام پشت سر گذاشتم و نتیجه کار برای هر دو طرف رضایت‌بخش بود.

سرمربی فصل گذشته ایفاسرام ادامه داد: قرارداد من با تیم ایفاسرام تمام شده ولی تمایل دارم به همکاری با این مجموعه ادامه دهم. ایفاسرام یکی از باشگاه‌های خوب و قابل احترام لیگ برتر است که فدراسیون باید از آن حمایت کند. ایفاسرام، حضوری موثر در لیگ برتر داشته و پشتوانه بزرگی برای والیبال است.

دعوت از 39 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ بازگشت امیر غفور

میرحسینی در مورد آغاز اردوهای تیم ملی والیبال گفت: با توجه به داشته‌های والیبال ایران،‌ سرمربی و در واقع مدیر لایقی باید در راس کادر فنی باشد که بتواند انگیزه و روحیه تیمی را افزایش دهد. سرمربی جدید باید ارتباط خوبی با فدراسیون و بازیکنان برقرار کند. او زمان کمی برای آماده‌سازی تکنیکی و تاکتیکی تیم در اختیار دارد.

او تصریح کرد: بازیکنان خوبی به تیم ملی دعوت شده‌اند و فکر نمی‌کنم بازیکن شاخصی، بیرون مانده باشد. نیاز والیبال ایران برای رقابت‌های پیش رو، مدیریت و ارتباط خوب بین بازیکنان است تا میل به پیروزی را در تیم ملی افزایش دهد.

میرحسینی در پایان گفت: والیبال ایران، کار بسیار سختی برای کسب سهمیه المپیک دارد ولی همه ما امیدواریم تیم ملی نتایج خوبی در لیگ ملت‌ها به دست آورد و راهی المپیک شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان مورد پیگیری قرار گرفت
  • دستورات رئیس‌جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود
  • نشانه‌ای برای اتحاد درونی بازیکنان سپاهان (عکس)
  • آماده‌باش ۴۹۰ تیم مدیریت بحران در یزد / کدام مسیرها در یزد مسدود است؟
  • سند برش اقتصاد فرهنگی قزوین در سفر رییس جمهور رونمایی می‌شود
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است
  • صدور هشدار قرمز؛ جنوب کرمان تخلیه شد!
  • صدور هشدار قرمز؛ دستور تخلیه سه روستای کرمان صادر شد