Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هر گونه دریافت پیام جدید از رئیس تشکیلات خودگردان در خصوص ضرورت تحقق آشتی ملی را تکذیب کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «اسماعیل رضوان» عضو جنبش حماس اظهارات یک مسئول جنبش فتح در خصوص پیام «محمود عباس» به گروه‌های فلسطینی و دعوت به ضرورت تحقق آشتی ملی را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضوان در مصاحبه با وبگاه «إرم نیوز» گفت که حماس هیچ پیام جدیدی از هیچ طرفی در خصوص آشتی دریافت نکرده است.

او تصریح کرد که راه تحقق آشتی و پایان دادن به دودستگی روشن است و آن این است که محمود عباس از کادر رهبری سازمان آزادی‌بخش فلسطین(ساف) برای برگزاری نشست دعوت بعمل آورد.

رضوان اشاره کرد که کادر رهبری ساف بایستی اجرای توافقنامه‌های آشتی امضا شده بین دو جنبش حماس و فتح را به منظور تحقق وحدت فلسطینیان و با هدف مقابله با رژیم اشغالگر اسرائیل، بررسی نماید.

این مسئول حماس تصریح کرد که حماس به هر گونه دعوتی برای پایان دادن به صفحه سیاه دودستگی‌ها در تاریخ ملت فلسطین، پاسخ مثبت نشان داده و با آن تعامل مثبت داشته است.

پیشتر «عباس زکی» عضو کمیته مرکزی جنبش فتح گفته بود که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پیامی به تمام گروه‌های فلسطینی از جمله حماس و جهاد اسلامی، بر تحقق آشتی ملی فلسطینیان تأکید کرده است.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: حماس اسماعیل رضوان محمود عباس تشکیلات خودگردان محمود عباس تحقق آشتی آشتی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر قریب‌الوقوع هنیه به ترکیه

شبکه المیادین از سفر قریب الوقوع رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به ترکیه خبر داد.

به گزارش مهر، شبکه المیادین اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس پایان هفته جاری برای دیدار با «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه به این کشور سفر می‌کند.

این در حالی است که اردوغان امروز در اظهاراتی گفته بود تا زمانی که عمر دارد به حمایت از مساله فلسطین ادامه خواهد داد.

هنوز جزئیات بیشتری از برنامه سفر رئیس دفتر سیاسی حماس به ترکیه منتشر نشده است.

دیگر خبرها

  • حماس: نتانیاهو به دنبال توقف جنگ نیست
  • محمود عباس درخواست دولت بایدن برای تعلیق رای‌گیری عضویت فلسطین در سازمان ملل را رد کرد
  • بیانیه قدردانی حماس از حمله ایران به اسرائیل
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • حماس: دوران عربده‌کشی رژیم صهیونیستی به سر آمده‌است
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ به زودی میزبان هنیه خواهم بود
  • هنیه به ترکیه می‌رود
  • سفر قریب‌الوقوع هنیه به ترکیه
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین | اسرا در اولویت طوفان الاقصی
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین/ اسرا در اولویت طوفان الاقصی