Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@15:18:19 GMT

محکومیت ۱۳ میلیارد ریالی قاچاقچی ارز در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۵۳۳۴

محکومیت ۱۳ میلیارد ریالی قاچاقچی ارز در مشهد

اداره کل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی روز شنبه به نقل از سید مرتضی مدنی فدکی گزارش داد: حسب گزارش واصله از پلیس فرودگاه‌های خراسان رضوی متهم به هنگام خروج از کشور به مقصد ترکیه از طریق فرودگاه مشهد توسط ماموران گیت خروجی مورد بازرسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این بازرسی۵۶ هزار و ۳۰۰ دلار آمریکا به صورت جاساز در کف پا و در کارتن قند همراه این متهم کشف و پرونده به شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مشهد ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اضافه کرد: شعبه مربوطه پس از رسیدگی به این پرونده و احراز تخلف، به ضبط ارز قاچاق به نفع دولت حکم صادر و متهم پرونده را به پرداخت مبلغ ۱۳ میلیارد و ۱۱۰ میلیون و ۴۳۵ هزار ریال جزای نقدی محکوم کرد.

جریمه ۳۴ میلیاردی پرونده پوشاک خارجی قاچاق در مشهد
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در خبر دیگری از جریمه ۳۴ میلیاردی پرونده پوشاک خارجی در مشهد خبر داد و افزود: یک واحد صنفی به اتهام عرضه پوشاک قاچاق علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ ۳۴ میلیارد و ۶۱۸ میلیون و ۵۸۲ هزارو ۹۸۴ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.
مدنی گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی در اجرای طرح ساماندهی پوشاک برند مقادیری پوشاک خارجی کشف کردند و پرونده به شعبه هشتم تعزیرات حکومتی مشهد ارجاع و مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از بررسی و استعلامات انجام شده مشخص شد تمامی کالاهای موضوع گزارش فاقد شناسه کالا و قاچاق است که در نهایت رای به ضبط کالا و جزای نقدی اعلام شد.

48

کد خبر 1396354

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خراسان رضوی تعزیرات حکومتی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۲ میلیارد ریالی واحد صنفی متقلب در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس، گفت: شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز به پرونده تقلب یک واحد صنفی تولید در و پنجره به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.
 غلامرضا سالاری افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و با توجه به نظریه کارشناس اتحادیه، تخلف انتسابی را محرز و متصدی این واحد صنفی را به پرداخت ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف و ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال مبلغ اضافه دریافتی در حق شاکی محکوم کرد.
سالاری گفت: اتاق اصناف گزارش این تخلف را با شکایت شهروند شیرازی از یک کارگاه در و پنجره سازی پیرامون تقلب در اجرای سفارش برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • محکومیت سه میلیارد ریالی قاچاقچی احشام در سلماس
  • محکومیت چشم پزشک متخلف در مشهد
  • جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت
  • محکومیت آموزشگاه رانندگی متخلف در مشهد
  • جریمه قاچاقچی سوخت در تربت جام
  • محکومیت ۲۲ میلیارد ریالی واحد صنفی متقلب در شیراز
  • جریمۀ ۶۷ میلیاردی یک قاچاقچی پوشاک در لرستان
  • محکومیت قاچاقچیان کالا، دام و زغال در خوزستان
  • جریمه ۶۷ میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در خرم آباد
  • جریمه بیش از شش میلیارد ریالی قاچاقچی ماینر