Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار گرگان گفت: بازار موزه گرگان که یکی از بزرگترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری در این شهر است با سرمایه ۲۵۰ میلیاردتومانی ساخته می‌شود. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

عبدالرضا دادبود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهارداشت: بازار موزه گرگان، بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری شهر گرگان است که ساخت آن به 250 میلیارد تومان سرمایه نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عملیات اجرایی این پروژه گفت: سرمایه‌گذار با جدیت مشغول کار است و با توجه به نقشه‌هایی که به تازگی تأیید شده و به دستش رسیده، در حال فعالیت است. ضمن اینکه قرار شده نیروهای انسانی موردنیاز در دو تا سه شیفت فعالیت کنند تا پروژه زودتر به نتیجه برسد.

شهردار گرگان افزود: آورده شهرداری در این پروژه، زمین و مجوزهای لازم است و سرمایه‌گذار نیز ساخت و تجهیز آن را برعهده دارد.

حناچی: بخشی از زمین "پادگان 06" به ساخت هتل و مجتمع تجاری تخصیص می‌یابدبزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی-ورزشی جنوب کشور در یاسوج به بهره‌برداری می‌رسدگزارش|«مجتمع فرهنگی ـ ورزشی نایسر» به سرنوشت طرح‌های عمرانی رهاشده سنندج دچار شد+تصاویر

وی ادامه داد: این بازار شامل 5 بازار تاریخی و بزرگ کشور از جمله اصفهان و تبریز است که در مرکز آن بازار گرگان و ترکمن واقع شده است. علاوه براین بزرگترین آبنماهای کشور، مجتمع‌های اقامتی، تجاری و تفریحی نیز در این پروژه پیش بینی شده است.

شهردار گرگان گفت: هنوز زمین به طور کامل در اختیار سرمایه‌گذار قرار نگرفته و قرار است پارکینگ اتوبوسرانی گرگان به مکان دیگری جابه‌جا شود تا زمین در اختیار سرمایه‌گذار قرار بگیرد و کارها با سرعت جلو برود.

وی درباره برخی اظهارنظرها پیرامون توقف پروژه بیان داشت: در قرارداد با سرمایه‌گذار تهیه نقشه‌های اجرایی و محاسباتی و موارد مربوط به پروژه دیده شده و جزئی از قرارداد است. در خیلی از قراردادها، نقشه‌ها طراحی شده، بعد کار را شروع می‌کنند اما توافق ما با سرمایه‌گذار به گونه دیگری بود.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرمایه گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بهزاد برارزاده با بیان اینکه مجتمع آبرسانی شیخ موسی بابل شامل ۶ روستا با برخورداری ۶۲۵۰ خانوار می‌باشد، گفت: عملیات احداث ۱۰ باب مخزن ذخیره به حجم ۱۷۰۰ متر مکعب به اتمام رسید و ۲ مخزن دیگر در مجموع به ظرفیت ۱۵۰ متر مکعب نیز درحال ساخت است.

وی ادامه داد: تا کنون ۴کیلومتر خط انتقال و ۳۷ کیلومتر شبکه توزیع و یک مورد طرح برق در این پروژه به اجرا درآمد.

مدیرعامل آبفا مازندران، اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را ۱۷۱ میلیارد ریال و اعتبار مورد نیاز را ۳۸۰ میلیارد ریال دانست.

دیگر خبرها

  • «موزه دین و زندگی» در بلوار پیامبر اعظم (ص) ایجاد می‌شود
  • جانمایی پرنده‌فروشان در فاز ۲ بازار پرندگان خلیج فارس/ انتقال واحد‌های پرنده‌فروشی تا نیمه اردیبهشت
  • جانمایی پرنده‌فروشان در فاز دوم بازار پرندگان خلیج فار‌س
  • آیا بدنه جت های جنگنده مدرن ضد گلوله ساخته می شود؟(+عکس)
  • اولویت طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان، ساخت خانه ویلایی است
  • اعلام فراخوان برای جذب سرمایه‌گذار منطقه چالابه
  • فعالیت در بورس چگونه به تولید کمک می‌کند؟
  • اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای احداث فضای سبز بیشه خزایی
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل