Web Analytics Made Easy - Statcounter

امضاء کنندگان در نامه به مارک رگو تصریح کردند که نگرانی آنها با بسیاری از چهره‌های سرشناس یهودی مشترک است، حتی اگر آنها تصمیم به سکوت گرفته‌اند.

این نامه افزود که  هنوز استدلالی را نشنیده‌ایم که ما را در خصوص الحاق کرانه باختری قانع کند. درعوض این اقدام از دید ما یک پیروزی با هزینه گزاف است که چالش‌های اقتصادی، دیپلماتیک و سیاسی اسرائیل را بدون حصول دستاورد قابل توجهی، تشدید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامه یادشده با بیان اینکه الحاق کرانه باختری، عواقب سنگینی برای مردم فلسطین خواهد داشت تصریح می‌کند: اسرائیل جایگاه بین المللی خود را سست خواهد کرد و این اقدام با اندیشه‌های یک کشور یهودی و دموکراتیک ناسازگار است.

این نامه از سوی افرادی چون مالکوم ریفکیند وزیر امور خارجه پیشین انگلیس، رابرت وینستون نماینده مجلس اعیان و سایمون شاما تاریخ‌شناس یهودی امضاء شده است.

هم زمان فشارها برای محکومیت تصمیم رژیم صهیونیستی از سوی نهاد با نفوذ «نمایندگان یهودیان انگلیس» بالا گرفته است. صدها دانش آموز یهودی در انگلیس در بیانیه‌ای یادآور شده‌اند که حمایت این نهاد از راه حل تشکیل دو کشور فلسطین و اسرائیل، با سکوت دربرابر الحاق یکجانبه کرانه باختری بی‌معناست. 

رژیم صهیونیستی قصد دارد بخش‌هایی از کرانه باختری رود اردن را که در جنگ ۱۹۶۷ میلادی به اشغال درآورده به قلمرو خاکی خود ضمیمه کند.  

طرح صلح «دونالد ترامپ» که به «معامله قرن» معرفی شده است، چند ماه پیش منتشر و سبب خشم فلسطینیان و رد آن از سوی جامعه بین‌المللی شد

در این طرح، رژیم صهیونیستی مجاز می‌شود تا شهرک‌های کرانه باختری و منطقه راهبردی دره اردن را به سرزمین‌های اشغالی الحاق کند.

برخی کشورهای اروپایی تهدید کرده‌اند که در صورت اجرای تصمیم رژیم اسرائیل برای الحاق کرانه باختری، اساس روابط خود با تل آویو را تغییر خواهند داد.

برچسب‌ها تل آویو اسرائیل رژیم صهیونیستی انگلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تل آویو اسرائیل رژیم صهیونیستی انگلستان تل آویو اسرائیل رژیم صهیونیستی انگلستان الحاق کرانه باختری رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فلسطینیان نزدیک یک مدرسه در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، چهار نفر شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

حمله هوایی صهیونیست‌ها به خانه‌ای در شرق رفح در جنوب نوار غزه هم، دو شهید و شمار زیادی زخمی بر جا گذاشت.

همچنین، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی به چادر‌های محل اسکان آوارگان فلسطینی در شهرک "الزوایده" در مرکز نوار غزه حمله کردند که بر اثر آن، شمار زیادی شهید یا زخمی شدند.

حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به "بیت لاهیا" در شمال نوار غزه نیز ادامه یافت. محله "الزیتون" در جنوب شهر غزه هم هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای اشغالگران بود.
در کرانه باختری، نظامیان صهیونیست به شهرکی در شمال ”الخلیل“ یورش بردند و یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

اشغالگران همچنین به شهرک ”عناتا“ در شمال قدس اشغالی و شهرک ”کفر نعمه“ در غرب رام الله حمله کردند. نظامیان صهیونیست به اردوگاه عسکر در شرق نابلس هم یورش بردند و یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

دیگر خبرها

  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • چرا اردنِ «هاشمی» مخالف تسلیح کرانه باختری است؟
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • موضع گیری جدید اردن درباره غزه و کرانه باختری
  • حمله به کرانه باختری با هدف خاموش کردن شعله مقاومت
  • بمباران وحشیانه خانه‌ها و مدرسه‌ها در غزه