Web Analytics Made Easy - Statcounter

با خرید احتمالی ورنر، چیلول و جذب زیاش، دست لمپارد برای چینش تاکتیک‌های متفاوت در فصل آینده باز است.

به گزارش خبرگزاری فارس، 2 روز گذشته رسانه‌های آلمانی از خرید احتمالی تیمو ورنر توسط باشگاه چلسی خبر دادند.

طبق گفته رسانه‌ها باشگاه چلسی پذیرفته که برای خرید ستاره آلمانی مبلغ 60 میلیون یورو برای بندجداسازی او را بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکیم زیاش نیز فوریه 2019 ( بهمن ماه 98) با قراردادی به ارزش 40  میلیون یورو از آژاکس به چلسی آمد تا در فصل آینده در جمع بازیکنان لمپارد حضور داشته باشد.

از طرف دیگر رسانه‌های انگلیسی از علاقه شدید باشگاه لندنی به مدافع سه‌شیرها در لسترسیتی صحبت می‌کنند.

باشگاه چلسی قصد دارد برای خرید این مدافع چپ جزیره 60 میلیون یورو بپردازد.


کاریکاتور بلیچر ریپورت به بهانه خرید احتمالی چیلول از سوی لمپارد

به نقل از اسپرت بریتانیا آبراموویچ قصد تیمی قدرتمند به مانند چلسی سال‌های گذشته را دارد و 100 میلیون یورو به لمپارد بودجه برای تقویت بازیکنان می‌دهد.

جذب زیاش و خرید احتمالی ورنر و چیلول باعث شده تا ترکیب فصل آینده چلسی سوژه رسانه‌ها شود. حتی گفته می‌شود چلسی قصد دارد بند 40 میلیون پوندی بازگرداندن ناتان آکه، مدافع هلندی کنونی بورنموث را فعال سازند. از سعید بن رحمه، وینگر الجزایری باشگاه برنتفورد انگلیس نیز به عنوان یکی از خریدهای احتمالی چلسی صحبت می‌شود.

تیم کنونی لمپارد به جوان بودن بازیکنان بسیار معروف است. از حضور میسون مونت، کریستین پولیشیچ، تامی آبراهام و ریس جیمز گرفته که در این فصل بسیار در ترکیب قرار گرفتد تا ستاره‌های آینده داری چون کالوم هادسون اودوی، ایتان آمپادو و بیلی گیلمور که مورد تحسین همگان قرار گرفتند.

این ستاره‌های جوان، با تکنیک و آینده‌دار نوید تیمی فوق‌العاده از فرانک لمپارد را به هواداران فوتبال می‌دهد. تیمی به مانند سال‌های ابتدایی مورینیو که توانست در لیگ برتر انگلیس به مدت 2 سال قدرت منچستریونایتد را کنار بزند و بالاتر از شیاطین سرخ به فاتح جزیره لقب گیرند.

ترکیب متنوع چلسی با حضور ستارگان جوان و آینده‌دار باعث شده تا چینش‌های احتمالی فصل آینده لندنی‌ها مورد بحث قرار گیرد.

اسکواوکا از چینش 2-2-2-4 برای فصل آینده چلسی سخن گفت. جایی که کپا در دروازه ایستاده است و آزپیلیکوئتا، کریستینسن، رودیگر و ریس جیمز در خط دفاعی قرار دارند.

میسون مونت و متئو کواچیچ در خط میانی، روبن لوفتس چیک و حکیم زیاش در قسمت‌های کناری و تیمو ورنر و تامی آبراهام در خط تهاجمی بازی کنند.

در ترکیب دیگر به نقل از اسپورت‌بایب، ستاره‌های چون توموری و چیلول در خط دفاعی، جورجینیو و کانته در خط میانی و پولیسیچ در خط حمله می‌تواند جایگزین ستاره‌ها شوند.

هودسون اودوی، بیلی گیلمور، امرسون، ویلیان، ژیرو و بتشوایی نیز در ترکیب ذخیره‌های چلسی نیز حضور دارند که می‌تواند برای لمپارد به درخشش برسند.

ترکیب آینده چلسی که با حضور احتمالی ورنر و چیلول قدرتمند‌تر می‌شود می‌تواند نوید یک تیم فوق‌العاده از جزیره را به گوش تیم‌هایی اروپایی برساند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: چلسی لمپارد زیاش ورنر چیلول لیگ برتر انگلیس آبراموویچ لیگ جزیره خرید احتمالی میلیون یورو آینده چلسی فصل آینده ستاره ها رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دومین دیدار تیم ملی فوتبال جوانان بانوان برابر ترکمنستان امروز از ساعت ۱۳:۳۰ در شهر دوشنبه برگزار می شود که مریم جهان نجاتی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ترکیب ایران را به شرح زیر اعلام کرد:

فاطمه صالحی-فاطمه محسنی - ستایش فیض الهی-مینا بابویه -عسل قاچاریان-فاطمه رضایی-تانیا جهانشاهی-مائده بی رنگ-سمیه اسماعیلی - مریم دینی -زهرا خانلرزاده

به گزارش مهر، تیم‌ فوتبال جوانان بانوان ایران روز گذشته در جام کافا برابر ازبکستان به برتری رسید.

مائده بی رنگ، تانیا جهانشاهی، مریم دینی و سمیه اسماعیلی گل های ایران را در این بازی به ثمر رساندند.

کد خبر 6085229

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • همه سناریوهای احتمالی را در سطح عملیاتی بررسی می‌کنیم
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان