Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@15:59:27 GMT

خونی که به پای باغچه ریخته شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۵۴۶۴

مرد میانسال که متهم است دوستش را به خاطر یک باغچه شراکتی کشته است در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به ‌گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل آغاز شد زمانی که جسد خونین مردی در بیابان‌های اطراف تهران کشف شد.

با شناسایی هویت مقتول، همسرش مورد بازجویی قرار گرفت و گفت: کیوان آخرین بار با دوستش نیما قرار گذاشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها سال‌های زیادی است که با هم دوست و شریک هستند. اما همسرم با دوستش بر سر یک قطعه باغچه اختلاف داشتند، شوهرم قبل از اینکه از خانه خارج شود به من گفته بود که نیما از او خواسته تا باغچه را به او بفروشم اما من قصد این کار را ندارم.

این اظهارات مأموران را بر آن داشت تا نیما دوباره به اداره آگاهی احضار شود که این بار نیما به قتل اعتراف کرد و گفت: من و کیوان چند سالی بود که با هم یک قطعه باغچه را به‌صورت شراکتی خریده بودیم، من بارها از او خواسته بودم تا سهمش را به من بفروشد اما موافقت نمی‌کرد و آن روز هم سر این مسأله با هم بگو مگوی شدیدی داشتیم و در نهایت درگیری بین ما به وجود آمد و من از روی عصبانیت چند ضربه چاقو به او زدم و بعد هم برای اینکه کسی متوجه ماجرا نشود جسدش را در بیابان‌های اطراف تهران رها کردم و به خانه رفتم. بعد از اعتراف صریح نیما و تکمیل تحقیقات کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد و این متهم روز سه‌شنبه محاکمه شد.

در ابتدای جلسه و پس از قرائت کیفرخواست، اولیای دم درخواست قصاص کردند و در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت اما با رد اتهام قتل عنوان کرد: من کسی را نکشته‌ام و هرحرفی هم که در اعترافاتم گفته‌ام تحت فشار بازجویی در اداره پلیس بوده است. پس‌از دفاعیات متهم قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس عسگری بیماری کاوازاکی طرح شفافیت آراء مینیاپولیس خون باغچه شراکت سیروس عسگری بیماری کاوازاکی طرح شفافیت آراء مینیاپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری در تشریح این خبر گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل انبار دستگاه‌های ویپ و سیگار الکترونیکی قاچاق در محدوده غرب تهران شدند.

وی ادامه داد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد شرکتی در بستر فضای مجازی اقدام به فروش اینترنتی محصولات دخانی غیر مجاز در غرب تهران می‌کند.

سرهنگ افشاری افزود: پس از تحقیقات و شناسایی متهم پرونده با هماهنگی از سوی مراجع قضایی تیم‌های عملیاتی پلیس وارد عمل شده و در بازرسی از محل بیش از ۲۴۱۴ عدد انواع دستگاه‌های ویپ و سیگار الکترونیکی با مارک‌های غیر مجاز و نامعتبر را کشف کردند که به همراه متهم به مراجع قضایی تحویل داده شد.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از میلیارد تومان اعلام کرده گفت: با سرمایه‌گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف ندهید و در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • بمب منفجرنشده‌ای که 100 سال زینت‌بخش یک باغچه بود! (+عکس)
  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت