Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز گذشته طی یک تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پزشکی این شهرستان مبنی بر سقوط ۲ نفر در چاه در شهرک فرهنگیان این شهر، بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس مرکز شماره یک و ۲ شهری به محل اعزام شدند.

طاها قاسمی ادامه داد: مرگ این ۲ فرد زمانی اتفاق می افتد که گوشی تلفن همراه یکی از آنان به داخل یک حلقه چاه می‌افتد و برای پیدا کردن آن به داخل چاه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این فرد پس از آنکه به داخل چاه می‌رود دچار گازگرفتگی و تنگی نفس می‌شود و از دوست خود کمک می‌خواهد بنابراین دوست وی نیز که از اعضای خانواده و فامیل وی بود، برای کمک به داخل چاه می‌رود که وی نیز دچار گازگرفتگی می‌شود.

وی ادامه داد: پس از اطلاع از این امر و برای بیرون آوردن این افراد از  پرسنل آتش‌نشانی درخواست کمک می‌شود که هر ۲ فرد از داخل چاه بیرون آورده شده و بلافاصله اقدامات احیای قلبی، ریوی پیشرفته توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی برروی آنها انجام می‌شود.

مسوول فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ بیمارستان شهید قلی پور بوکان گفت: متاسفانه تلاش امدادگران فوریت‌های پزشکی برای نجات جان آنها نتیجه بخش نبوده و هر ۲ آنها براثر خفگی ناشی از گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.

بوکان با ۲۶۱ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

برچسب‌ها آتش‌نشانی آذربایجان غربی سازمان اورژانس کشور بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آذربایجان غربی سازمان اورژانس کشور بوکان آتش نشانی آذربایجان غربی سازمان اورژانس کشور بوکان فوریت های پزشکی داخل چاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با هفت مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف زنجیره‌ای خودروهای تیبا، ۴۰۵، دنا و برخورد با گاردریل ساعت ۰۰:۴۳ امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام چهار واحد امدادی اورژانس به محل حادثه افزود: این حادثه در اتوبان ذوب‌آهن و روبه‌روی ترمینال فلاورجان رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: هفت نفر شامل پنج مرد و دو زن در این حادثه مصدوم و شش نفر به بیمارستان‌های الزهرا (س) و امام فلاورجان منتقل شدند.

کد خبر 745659

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟
  • حذف کارت بانکی آغاز شد / خرید با موبایل!
  • برخورد کامیون با ۲ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • برخورد کامیون با ۳ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت در ۶ بانک
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • چگونه موبایل جایگزین کارت‌های بانکی می شود؟ | جزئیات اجرایی شدن طرح کهربا در۶ بانک
  • آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد
  • هزینه تعمیرات موبایل در تهران