Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری با حضور نمایندگان سابق و جدید و همچنین برخی از مسؤولان از جمعه امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد ظهر امروز جلسه شورای اداری در محل سالن ابن سینا دانشگاه علوم‌پزشکی با حضور نمایندگان مجلس دهم و یازدهم مجلس برگزار شد.

ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام با اشاره به یکی از فرمایشات حضرت علی(ع) خطاب به کارگزاران جامعه اسلامی گفت: باید به مردم با انصاف برخورد کرد و خود را خادم آن‌ها دانست و همواره با فروتنی و تواضع، پاسخ مطالبات و سوال‌های مردم داده شود و در برطرف کردن مشکلات آنها سرعت بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤولان پشتوانه مردم باشند؛ اجازه ندهید مردم احساس بی‌پناهی کنند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مسؤولان این نظام پشتوانه مردمند و  نباید طوری رفتار کرد که آن‌ها احساس بی‌پناهی کنند.

وی خطاب به نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت‌های درونی و بیرونی استان بسیار است که این چهار نماینده باید تلاش کنند تمامی ظرفیت‌های خارجی استان را شناسایی و جمع‌بندی کنند و با سازوکاری سالم و با هدف پیشرفت آبادانی وارد استان کرده و از سازوکارهای جناحی و منفعت‌طلبانه به جد دوری نمایند.

نکونام با تشکر از فعالیت‌های چهار نماینده قبلی مجلس شورای اسلامی، گفت: این چهار نماینده جدید هرچه می‌توانند باید به هم نزدیکتر شده و وحدت را روز به روز در خود تقویت کنند و هدف را رشد، توسعه و رفع مشکلات مردم قرار دهند.

اعتراض نماینده به وقت تا اعلام آمادگی برای کمک به نمایندگان جدید

در ادامه فرصتی برای ایراد سخنان چهار نماینده مجلس دهم شورای اسلامی قرار داده شد که اردشیر نوریان در این فرصت با ابراز نارضایتی از وقت کمی که برای سخنان آن‌ها قرار داده شد، گفت: انصاف حکم می‌کند که با توجه به فعالیت چهار ساله ما در مجلس شورای اسلامی فرصتی برای ارائه گزارش عملکرد و دلایل عدم موفقیت در بعضی موارد داده شود.

نماینده سابق مجلس در پایان ضمن حلالیت از مردم و مسؤولان، اعلام کرد: از این پس آماده‌ایم هرجایی که بتوانیم و نیاز باشد برای توسعه استان به مجمع نمایندگان کمک خواهیم کرد.

در ادامه حجت الاسلام امیرقلی جعفری با تاکید بر لزوم کار جهادی و بدون چشم داشت مسؤولان در نظام اسلامی، گفت: یکی از مهمترین مولفه‌های پذیرش مسؤولیت و کار در نظام اسلامی بدون انتظار تقدیر و بدون چشم‌داشت کار کردن و همچنین تلاش شبانه‌روزی و جهادی است.

رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر لحظه‌ای از مسؤولیت خود غافل شویم در حق مردم و نظام اسلامی خیانت کرده‌ایم.

نمایندگان جدید برای مبارزه با فساد دست از تلاش بر نمی‌دارند

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که بیشتر از مشکلات اقتصادی و معیشتی ذهن مردم را آزار می‌دهد مسئله فساد در بعضی دستگاه‌ها و مسؤولان است که عزم و وحدت مجلس جدید با توجه به انتظارت مردم مبارزه با فساد است.

این مسؤول اظهار داشت: ما دست همه مدیران استان را برای همکاری در برطرف کردن مشکلات مردم به گرمی می‌فشاریم اما در خصوص مبارزه با فساد لحظه‌ای دست از تلاش نمی‌کشیم و معتقدیم جامعه اسلامی و مردم نباید تاوان بی‌کفایتی و بی‌تدبیری بعضی از مسؤولان را بدهند.

گفتنی است در پایان این جلسه استاندار، رئیس مجمع نمایندگان استان، دادستان و فرمانده نیروی انتظامی به نمایندگی از مدیران استانی از زحمات چهار نماینده سابق مجلس تقدیر کردند.

انتهای پیام/68033/م

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار شورای اداری نوریان استاندار مجلس شورای اسلامی چهار نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند

امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، پیام تشکر صادر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
جناب آقای دکترمحمدباقرقالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام.
همانگونه که مستحضرید مقام معظم رهبری (دامت برکاته) درپیام شهادت دانشمند شهید دکترمحسن فخری‌زاده بر «پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت»، تصریح فرموده بودند، که به موازات اهتمام وزارت دفاع وحمایت‌های ستادکل نیرو‌های مسلح ودولت مردمی برای تحقق این فرمان، مجلس شورای اسلامی نیز طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی که باهمفکری این شهید اندیشمند تهیه شده بود را دردستورکار قرار دا دو باتاکید جناب عالی ونقش آفرینی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی وهمراهی و رای قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اخیرادر صحن علنی مجلس به تصویب نهایی رسید.
باقدرشناسی اقدامات حمایتی و تقنینی مجلس شورای اسلامی درتقویت بنیه دفاعی کشوربه ویژه دررسیدگی به این طرح که به منظور دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده و در راستای تأکید بر دستیابی به فناوری‌های بدیع، نوظهور، شالوده شکن و برتر ساز و همچنین طراحی، ساخت، تولید، تأمین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین ودر راستای لبیک به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا بارویکرد «تولید علم، شکستن مرز‌های دانش و نوآوری» و رسیدن به قابلیت‌های هوشمندانه و تحکیم وارتقای قدرت بازدارندگی می‌باشد، لازم است از حمایت‌های جناب عالی و کمیسیون امنیت ملی و همه نمایندگان مجلس یازدهم در تصویب قاطع این قانون صمیمانه سپاسگزاری و تشکر نمایم.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح
سرتیپ ستاد دکتر محمدرضا آشتیانی

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت