Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@01:08:41 GMT

چرایی پذیرش استعفای رییس بنیاد شهید

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۵۵۳۵

چرایی پذیرش استعفای رییس بنیاد شهید

خبرگزاری میزان- با توجه به موافقت رییس جمهور با استعفای حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی، شنیده‌ها حاکی است پس از جلسه امروز «سعید اوحدی» با رییس جمهور، فردا یکشنبه، او از سوی حجةالاسلام روحانی به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب خواهد شد. تاریخ انتشار: 18:58 - 17 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۷۶۵

خبرگزاری میزان - بنابراعلام نورنیوز، شنیده‌ها از پذیرش استعفای حجت‌الاسلام «محمدعلی شهیدی محلاتی» از معاونت رییس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل عوارض ناشی از عمل‌های متعدد جراحی حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به موافقت رییس جمهور با استعفای حجت الاسلام شهیدی محلاتی، شنیده‌ها حاکی است پس از جلسه امروز «سعید اوحدی» با رییس جمهور، فردا یکشنبه، او از سوی حجةالاسلام روحانی به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب خواهد شد.

اوحدی که خود از زمره آزادگان دفاع مقدس محسوب می‌شود، سابقه ریاست سازمان حج و زیارت و ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را در کارنامه خود دارد.

سعید اوحدی هم اکنون معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش است.

بیشتر بخوانید: روحانی با استعفای رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران موافقت کرد

اخبار دریافتی حاکی است با جدا شدن پست‌های ریاست بنیاد و نمایندگی، ولی فقیه، حجةالاسلام شهیدی محلاتی همچنان به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به فعالیت خود در این نهاد ادامه خواهد داد. 

پیش‌تر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی در نامه‌ای از ربیس جمهور درخواست کرد به دلیل بیماری و نیاز به استراحت و پرهیز از کار سنگین به توصیه پزشکان، با استعفای وی از مسئولیتش موافقت کند.

بیشتر بخوانید: رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل بیماری استعفا کرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران سعید اوحدی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهیدی محلاتی ریاست بنیاد حجت الاسلام رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز

به گزارش جام جم آنلاین البرز،امیرحسین قاضی زاده هاشمی در حکمی امیر حسین دانش کهن را به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب کرد. متن این حکم به شرح ذیل است.
جناب آقای امیرحسین دانش کهن
سلام علیکم
نظر به مراتب شایستگی، توانمندی، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب می‌نمایم.
در این راستا انتظار می‌رود با بهره مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بنیاد و نیز همراهی و همدلی همکاران خدوم آن اداره کل، در چارچوب سیاست‌های کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و قوانین مرتبط، ضمن تکریم ایثارگران و پاسداری از شأن و منزلت آنان، زمینه تحقق اعتلای معرفت دینی، ترویج و تعمیق ارزش‌ها را در استان فراهم نمایید.
از درگاه احدیت توفیقات شما را در انجام وظایف محوله مسئلت می‌نماید.
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز