Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@18:59:15 GMT

فعالیت توییتری «جامعه یهودیان» در امارات

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۵۵۹۵

منابع خبری از فعالیت حدود ۳۰۰۰ یهودی مقیم امارات در توییتر و ایجاد یک حساب کاربری به نام «جامعه یهودیان» در این شبکه اجتماعی گزارش می‌دهند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، حدود ۳۰۰۰ یهودی مقیم امارات در راستای نزدیکی روابط میان دبی و تل‌آویو یک حساب کاربری را تحت عنوان «جامعه یهودیان» در توییتر ایجاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، این حساب که خود را به عنوان حساب رسمی جامعه یهودیان در امارات معرفی می‌کند، ماه مه گذشته افتتاح شد و تعداد دنبال‌کنندگان آن در یک بازه زمانی کوتاه از هزار مخاطب فراتر رفت و برای نخستین‌بار یکم ژوئن یک ویدئو به اشتراک گذاشت.

طبق گزارش آناتولی، در این ویدئو دعاهایی به زبان عبری برای مقامات و ارتش امارات خوانده می‌شود و پرچم امارات در دستان یهودیان است. در این ویدئو همچنین تصاویری از خلیفه بن زاید آل نهیان، رئیس امارات و محمد بن راشد آل مکتوم، نخست‌وزیر و امیر دبی منتشر شده است.

در بخش دیگری از ویدئو مذکور، همچنین تصویری نمایشی از بنیانگذاران هفت امارت تشکیل‌دهنده کشور امارات وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عادی سازی روابط با اسرائیل امارات متحده جامعه یهودیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند

اوقاف اسلامی فلسطین اعلام کرد که ۷۰۰ شهرک نشین صهیونیست در ساعات صبح در سومین روز عید پسح یهودیان به مسجد الاقصی یورش بردند.

براساس گزلرش النشره، صد‌ها شهرک نشین همزمان با عید پسح یهودیان، تحت حفاظت شدید پلیس رژیم صهیونیستی به صحن‌های مسجد الاقصی یورش بردند.

خبرگزاری فلسطینی وفا گزارش داد که بیش از ۴۳۰ شهرک نشین همزمان با سومین روز از عید پسح یهودیان به مسجد الاقصی یورش بردند و با توجه به تدابیر شدید نظامی در بیت المقدس، بازیدهای تحریک آمیزی را در صحن‌های آن انجام دادند. درست در همان زمان آنان مانع رفت و آمد نمازگزاران شدند و کارت‌های شخصی آنها را بررسی کردند.

گروه‌های معبد خواستار تشدید حملات در ایام عید پسح شده بودند و در صفحات اجتماعی خود فراخوانی برای ارائه نذورات عید پاک در مسجد الاقصی در ازای دریافت کمک مالی منتشر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • جهش تولید بدون فعالیت کارگران معنا و مفهومی ندارد
  • صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو
  • فیلم| حضور یهودیان در مسجدالاقصی در اولین روز عید پسح
  • دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
  • فیلم/ حضور یهودیان در مسجدالاقصی در اولین روز عید پسح
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور