Web Analytics Made Easy - Statcounter

پزشک پرسپولیس از دوری 6 ماهه محمد انصاری از فوتبال به دلیل پارگی رباط صلیبی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دکتر علیرضا حقیقت درباره مصدومیت مدافع پرسپولیس اظهار کرد: پس از بررسی‌های تکمیلی و انجام آزمایش‌های لازم، پارگی رباط صلیبی زانوی چپ محمد انصاری تأیید شد و متاسفانه او حدود 6 ماه دور از میادین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در گفت‌وگو با سایت پرسپولیس ادامه داد: قرار است اوایل تیرماه عمل جراحی روی پای او انجام شود و پس از آن طبق برنامه ویژه برای ری‌کاوری و بازگشت به میادین آماده خواهد شد.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: محمد انصاری علیرضا حقیقت مدافع پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا

سردار گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا با اشاره به مظلومیت شهدای مرزبانی گفت: ما قدردان ایثار و فداکاری شهداء بخصوص شهدای مظلوم مرزبانی و خانواده‌های آنان هستیم و اگر این ایثار‌ها نبود کشور و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب حفظ نمی‌شد.

وی افزود: امروز هر کدام از شهدای فراجا باعث عزت آفرینی برای کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و باید این شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی کارکنان فراجا به خصوص مرزبانی به گوش همه برسد.

سردار گودرزی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

او ادامه داد: شهداء اسوه‌های بصیرت و ولایت‌مداری در تمام قرن‌ها و اعصار هستند که با گذشتن از جان خود، امنیت و آرامش را بر جامعه حاکم کردند.
سید محمدمهدی نجاتی نیا، مرزبان گلستانی بامداد دوشنبه ششم فروردین امسال، در منطقه مرزی میرجاوه در جنوب شرق کشور، در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دوری ۳ تا ۴ هفته‌ای ایوان اندیکا از میادین
  • (عکس) مدافع پرسپولیس عزادار شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس
  • تکنیک کاربردی تعمیر پارگی شلوار جین (فیلم)
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!
  • دوری یک ماهه مدافع تراکتور از میادین فوتبال
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ ها؛ تأیید واگن‌ ها را به تأخیر نیندازید
  • اردن کمک به صهیونیست‌ها را تأیید کرد
  • ضربه‌‌ای سخت به بولونیا و اسکاتلند؛ مصدومیت لوییس فرگوسن از ناحیه رباط صلیبی زانو