Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@05:27:25 GMT

محکومیت ۱۳ میلیارد ریالی قاچاقچی ارز در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۵۶۴۷

محکومیت ۱۳ میلیارد ریالی قاچاقچی ارز در مشهد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: یک قاچاقچی ارز در مشهد به پرداخت ۱۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

اداره کل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی  به نقل از سید مرتضی مدنی فدکی گزارش داد: حسب گزارش واصله از پلیس فرودگاه‌های خراسان رضوی متهم به هنگام خروج از کشور به مقصد ترکیه از طریق فرودگاه مشهد توسط ماموران گیت خروجی مورد بازرسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این بازرسی۵۶ هزار و ۳۰۰ دلار آمریکا به صورت جاساز در کف پا و در کارتن قند همراه این متهم کشف و پرونده به شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مشهد ارجاع شد.
او اضافه کرد: شعبه مربوطه پس از رسیدگی به این پرونده و احراز تخلف، به ضبط ارز قاچاق به نفع دولت حکم صادر و متهم پرونده را به پرداخت مبلغ ۱۳ میلیارد و ۱۱۰ میلیون و ۴۳۵ هزار ریال جزای نقدی محکوم کرد.
جریمه ۳۴ میلیاردی پرونده پوشاک خارجی قاچاق در مشهد
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در خبر دیگری از جریمه ۳۴ میلیاردی پرونده پوشاک خارجی در مشهد خبر داد و افزود: یک واحد صنفی به اتهام عرضه پوشاک قاچاق علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ ۳۴ میلیارد و ۶۱۸ میلیون و ۵۸۲ هزارو ۹۸۴ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.
مدنی گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی در اجرای طرح ساماندهی پوشاک برند مقادیری پوشاک خارجی کشف کردند و پرونده به شعبه هشتم تعزیرات حکومتی مشهد ارجاع و مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از بررسی و استعلامات انجام شده مشخص شد تمامی کالاهای موضوع گزارش فاقد شناسه کالا و قاچاق است که در نهایت رای به ضبط کالا و جزای نقدی اعلام شد.
انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی خراسان رضوی کالای قاچاق تعزیرات حکومتی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین

علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: به دنبال ارجاع یک پرونده در خصوص کشف هزار و ۸۷۰ قوطی انرژی زا قاچاق از یک دستگاه سواری به ارزش ۸۶۷ میلیون ریال، این تخلف در یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به مستندات ارائه شده و پس از بررسی‌ها و تشریفات قانونی، اتهام انتسابی محرز که علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم به پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.

حسن پور، خروج ارز از کشور و آسیب به اشتغال جوانان را از پیامد‌های زیانبار قاچاق برشمرد و عنوان کرد: برای حفظ سلامت عمومی، صیانت از حقوق شهروندان و نیز حمایت از تولید ملی با هرگونه خرید و فروش، حمل و نگهداری کالا‌های خارج از ضوابط تعیینی دولت به شدت برخورد می‌شود.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۳۵ یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری، گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد