Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@17:34:38 GMT

شمار قربانیان کرونا در انگلیس از ۴۰ هزار نفر فراتر رفت

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۵۶۹۷

شمار قربانیان کرونا در انگلیس از ۴۰ هزار نفر فراتر رفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت بهداشت انگلیس امروز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: با فوت ۲۰۴ بیمار دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار قربانیان ویروس کرونا در کشور به ۴۰ هزار و ۴۶۵ نفر افزایش یافت.

در بیانیه صادره از سوی وزارت بهداشت انگلیس در این خصوص آمده است: با شناسایی ۱۵۵۷ مورد جدید ابتلا به این بیماری در یک روز گذشته، شمار کل مبتلایان در انگلیس به ۲۸۴ هزار و ۸۶۸ نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت بهداشت انگلیس در این باره اضافه کرد که طی یک روز اخیر ۲۱۸ هزار و ۱۸۷ تست کرونا در انگلیس انجام گرفته و در مجموع ۵ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۷۱۲ نفر در این کشور غربالگری شده‌اند.

گفتنی است ویروس جدید کرونا نخستین بار در دسامبر ۲۰۱۹ در شهر ووهان مرکز استان هوبئی چین مشاهده و طی مدت کوتاهی با شیوع در حدود ۲۱۵ کشور تبدیل به بیماری «همه‌گیری جهانی» شد.

کد خبر 4942835

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا انگلیس ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ایران عراق عربستان سعودی روسیه نژادپرستی جورج فلوید فلسطین سوریه لیبی ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف نمک و شکر در کشور چند برابر استاندارد جهانی است

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه مصرف نمک و شکر در ایران چند برابر استاندارد جهانی است، بر ضرورت کاهش مصرف آن تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، حسین فرشیدی اظهار کرد: مصرف شکر در ایران ۳.۵ برابر نرخ جهانی و مصرف نمک چهار برابر جهان است که باید این روند اصلاح شود، با یک اندیشه، ذهن و فکر مثبت می‌توانیم حال خوب بسازیم، همچنین داشتن تغذیه و فعالیت بدنی مناسب و مصرف انرژی ناشی از آن و دوری از استرس می‌تواند سلامت ما را تضمین کند.

وی با اشاره به این که مردم وزارت بهداشت را با دارو، درمان و بیمارستان می‌شناسند، افزود: در حوزه بهداشت به دنبال افراد سالم هستیم که بیمار نشوند و لازم است بدانیم اجرای برنامه‌هایی که می‌تواند افراد را سالم نگاه دارد، سخت است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به بعضی عادت‌های نادرست غذایی و مضرات آن گفت: مصرف شکر و نمک بیشتر از استاندارد جهانی است که باید این روند اصلاح شود.

وی با بیان اینکه در یک دهه گذشته و به ویژه در دو سال اخیر اقداماتی برای اصلاح مصرف قند و نمک با برنامه‌های فرهنگی انجام شده است، خاطرنشان کرد: ترویج استفاده از نان کامل یعنی نان سبوس‌دار در دستور کار قرار دارد، این نان، دیابت، سرطان و فشار خون را کاهش می‌دهد، همچنین اکنون ۱۸۰۰ نانوایی در کشور نان کامل طبخ می‌کنند و امیدواریم استفاده از این نان ترویج بیشتری پیدا کند.

کد خبر 746535

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر رسید
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 151 شهید رسید
  • وزارت بهداشت فلسطین: ۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند
  • مصرف نمک و شکر در کشور چند برابر استاندارد جهانی است
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران