Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@16:13:48 GMT

لینگارد: پوگبا یک بازیکن کامل است

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۵۷۳۷

به گزارش ایلنا، پل پوگبا پیش از عمل جراحی زانو شایعات بازگشتش به یوونتوس مطرح شده بود و رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند این بازیکن فرانسوی تصمیم دارد در تابستان امسال جمع شیاطین سرخ را ترک کند. با این وجود، جسی لینگارد، پوگبا را یک بازیکن مناسب برای رهبری در میانه میدان می‌بیند و مخالف جدایی اوست.

لینگارد به اسکای اسپورتس گفت:" من با پوگبا بزرگ شدم و وقتی او برای اولین بار به تیم آمد، می‌توانستید ببینید که در آن سن کم، چه توانایی‌های تکنیکی‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او قهرمان جام جهانی شد و جام‌های زیادی با ما و یوونتوس به دست آورد. او یک بازیکن کامل است؛ یک بازیکن همه کاره. او همیشه مثبت است و خارج از زمین هم انرژی خوبی دارد. او متواضع است و یکی از بهترین بازیکنانی که می‌توانید ببینید."

مهاجم منچستر اضافه کرد: "او در رختکن هم همیشه مثبت است و وقتی کسی حوصله نداشته باشد، او باعث سرحال شدنش می‌شود. او این را در زمین هم نشان می‌دهد. گرفتن توپ از او خیلی سخت است زیرا خیلی قوی است. او مانند یک لیدر شده و این وظیفه را هم به خوبی برعهده می‌‌گیرد."

منبع: ایلنا

کلیدواژه: منچستریونایتد پل پوگبا جسی لینگارد یک بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر

به گزارش همشهری آنلاین مهدی قایدی در فصل جاری با پیراهن اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته و از بهترین بازیکنان این تیم و لیگ امارات بوده است. او بازیکن الاهلی است و در این فصل به صورت قرضی در اتحاد کلباء بازی می‌کند.

درخشش این بازیکن ریزنقش ایرانی باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشتش به الاهلی برای فصل بعد زیاد باشد. روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات درباره وضعیت قایدی برای فصل بعد نوشت: قایدی در اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته است اما هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نیست و باشگاه در این زمینه تصمیمی نگرفته است. سرمربی الاهلی باید درباره بازگشت قایدی نظر بدهد که هنوز رای نهایی‌اش را اعلام نکرده است.

این روزنامه اماراتی درباره پیشنهادهایی که برای مهدی قایدی ارائه شده است، نوشت: تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی به الاهلی برای جذب مهدی قایدی داده نشده است و همه آنچه در رسانه‌ها آمده، گمانه‌زنی‌ است و صحت ندارد.

پیش از این رسانه‌های عربی اعلام کرده بودند مهدی قایدی پیشنهادهای خارجی بسیار خوبی دارد و حتی بحث حضورش در پورتو و جایگزینی‌اش با مهدی طارمی مطرح شد که اسپورت ۳۶۵ امارات چنین خبرهایی را رد کرد.

کد خبر 846890 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • کارفرمایان حق کارگران را به خوبی ادا کنند
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • تصاویری زیبا و خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان + تصاویر
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • مارسل دسایی و انتخاب ویژگی های یک بازیکن کامل / فیلم
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!