Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@03:25:09 GMT

آخرین وضعیت کودک آزاردیده اینستاگرامی

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۵۷۴۸

آخرین وضعیت کودک آزاردیده اینستاگرامی

رویداد۲۴   حمیدرضا پوریوسف در پی انتشار عکس و فیلم از زن مشهدی به نام «مهلا» که با کتک زدن فرزند سه ساله خود به نام «بنیامین» و به تصویر کشیدن این صحنه‌های دلخراش در صفحه اینستاگرامی خود قصد داشت تا از مردم اخاذی کند، ولی با وارد عمل شدن پلیس فتا خراسان‌رضوی دستگیر شد، اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های خدمات اورژانس اجتماعی اداره‌کل بهزیستی این استان است، لذا این خدمات زمانی از سوی همکاران بنده انجام می‌شود که مکان دقیق افرادی که به این اورژانس احتیاج دارند، مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنیامین به پدربزرگ و مادربزرگ خود تحویل داده شد

مدیرکل بهزیستی استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه این اقدام دردناک روز گذشته انجام شده است، افزود: همکاران بنده در تماس‌های مردمی از این قضیه مطلع شدند و جستجو‌ها برای پیدا کردن مکان این رخداد آغاز شد و با همکاری قاضی دادسرای فضای مجازی خراسان‌رضوی و پلیس فتا، مادر کودک دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه تحویل کودک به بهزیستی یا خانواده وی با دستور مقام قضائی انجام می‌شود، گفت: اوضاع بالینی بنیامین سه ساله مساعد و با نظر مقام قضائی کودک تحویل پدربزرگ و مادربزرگ خود داده شده است.

مدیرکل بهزیستی استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد، اظهار کرد: هنوز جزئیات خاصی در مورد این پرونده در دست نیست. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، اخبار حوادث ، کودک آزاری سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار حوادث کودک آزاری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوچان سردترین شهر خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، قوچان با ۳ و مه ولات با ۲۰ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط خراسان رضوی بوده است.   زهرا آهنگرزاده افزود:همچنین کلانشهر مشهد مقدس نیز در همین مدت زمانی نوسات دمایی بین هشت تا ۱۵ درجه را به ثبت رسانده است.   وی گفت: ماندگاری هوای سرد، مه گرفتگی و سیلاب همچنان از پیامد‌های وضعیت جوی کنونی است که تا فردا در استان تداوم خواهد داشت.      

دیگر خبرها

  • ۱۴۲۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان تحویل داده شد
  • ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل شد
  • وضعیت صنایع لبنی در خراسان رضوی
  • آخرین وضعیت ساخت آزادراه مشهد به چناران
  • قوچان سردترین شهر خراسان رضوی
  • دو فوتبالیست خراسان رضوی در راه جام ملت‌های آسیا
  • آخرین وضعیت معلولان در تهران | ۴ هزار نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی در بین معلولان داریم | لزوم ایجاد یک پارک ویژه برای این شهروندان
  • افزایش سازش در انواع طلاق
  • (عکس) پست اینستاگرامی جدید رسول خادم بدون اشاره به جنجال‌های اخیر
  • پست اینستاگرامی مربی استقلال برای نکونام؛ بزرگ هستی و برای زمین زدنت هر کاری می‌کنند! + عکس