Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت گفت: نشست اوپک بدون چالش و همانطور که پیش‌بینی می‌شد تمام شد.

به گزارش ایرنا؛ بیژن زنگنه امروز (شنبه) بعد از پایان نشست ۱۷۹ اوپک ادامه داد: توافق‌ها همان‌طور که پیش‌بینی شده بود پیش رفت.

وی افزود: چالشی در کار نبود، توافق‌ها همان‌طور که از قبل پیش‌بینی شده بود، پیش رفت.

زنگنه تاکید کرد: بیشتر مساله مربوط به میزان پایبندی اعضایی مانند عراق به سهمیه‌های کاهش تولید بود که قرار شد در ماه‌های آینده این تخطی را جبران کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قرار شد توافق کاهش تولید روزانه ٩ میلیون و ٧٠٠ هزار بشکه‌ای مشروط به همراهی ١٠ کشور غیرعضو اوپک باشد.

زنگنه ادامه داد: اوپک با تمدید کاهش تولید ۹.۷ میلیون بشکه برای یک ماه آینده موافقت کرد.

وی اوپک با تمدید کاهش تولید ۹.۷ افزود: میلیون بشکه برای یک ماه آینده موافقت کرده و در صورت تایید غیراوپک این توافق اجرایی خواهد شد.

وزیر نفت تاکید کرد: رسیدن قیمت نفت برنت به ۴۰ دلار نشان داد که اوپک پلاس تصمیم درستی مبنی بر کاهش ۹.۷ میلیون بشکه‌ای کاهش تولید گرفته است. ‌

لینک کوتاه: asriran.com/0034QC

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزیر نفت میلیون بشکه کاهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور و تمدید ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال گذشته

                                                                    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ یادگار محمدی از ابطال ۱۵ مورد پروانه علامت استاندارد طی سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد از جمله تکالیف قانونی برای حصول اطمینان از رعایت الزامات استاندارد، استمرار کنترل کیفیت محصولات در واحد‌های تولیدی تحت پوشش استان و ترغیب این واحد‌ها به ارتقای کیفیت محصولات تولید شده بر اساس معیار‌های سازمان ملی استاندارد، است.   وی، تعداد واحد‌های تولیدی دارای پروانه استاندارد در استان را ۱۱۷ مورد عنوان کرد و یادآور شد: کارشناسان این اداره کل به صورت مستمر به بازدید از خط تولید، مواد اولیه و شرایط نگهداری فرآورده، همچنین بررسی اسناد و مدارک مربوط به کالیبراسیون و آزمایشات انجام شده در واحد کنترل کیفیت شرکت می‌پردازند.   سرپرست اداره کل استاندارد ایلام اضافه کرد: کارشناسان به طور تصادفی از کالا‌های تولید شده جهت ارزیابی انطباق محصول تولیدی با استاندارد‌های ملی مربوطه، نمونه برداری کرده و در صورت داشتن شرایط مذکور و انطباق آزمایشات با استاندارد ملی مربوطه، صدور پروانه استاندارد انجام می‌گیرد.   وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از اصالت و اعتبار محصولات دارای نشان استاندارد درج شده روی محصول به هنگام خرید، کد ۱۰ رقمی ذیل علامت استاندارد روی محصول را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال تا با دریافت سریع پاسخ از اصالت کالا اطمینان حاصل کنند.   ۲۲۳ واحد تولیدی زیر پوشش اداره استاندارد در استان ایلام وجود دارد که ۱۵۲ واحد آن فعال است.

دیگر خبرها

  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • شهرداری خالدآباد به درجه ۴ ارتقا پیدا کرد
  • موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد مغان
  • توافق وزرای اروپایی برای کاهش خشم کشاورزان
  • افزایش ذخایر آمریکا سد راه صعود نفت شد
  • صدور و تمدید ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال گذشته
  • افزایش ۵۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه نفت ایران از ابتدای ۲۰۲۴
  • قیمت نفت کماکان صعودی ماند
  • روسیه دستور کاهش تولید نفت را صادر کرد
  • فروش لیسانس فناوری برای کاربرد گرافن در صنعت رنگ و پوشش