Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت اداره زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی نشستی با موضوع «بررسی جایگاه امام خمینی(ره)» و «شاخصه‌های وحدت اسلامی» ویژه عرب‌زبانان برگزار می‌شود.

سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، امام خمینی(ره) هر ساله بهانه‌ای برای مرور جایگاه و اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی است، از این‌رو مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی تلاش دارد تا با برگزاری نشست‌های مجازی ویژه مخاطبان غیر ایرانی به بررسی و تبیین اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست «بررسی جایگاه امام خمینی(ره)» و «شاخصه‌های وحدت اسلامی» نگاهی دارد به اندیشه‌های امام خمینی(ره) تا وحدت و انسجام اسلامی را در سیره نظری و عملی ایشان تبیین و بررسی کند.
این نشست با حضور دکتر حسام آل عماد و دکتر محمد آل ایوب از کارشناسان و صاحب نظران عرب زبان از ساعت ۱۹ به صورت زنده و مستقیم از صحن گوهرشاد حرم مطهر رضوی پخش خواهد ‌شد و عرب‌زبانان می‌توانند از طریق یوتیوب و فیس‌بوک به آدرس Imamreda.as  این نشست را مشاهده کنند.
منبع: آستان نیوز

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: امام خمینی ره عرب زبانان حرم مطهر رضوی امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ۱۲ فروردین از ایام الله است، که باید برای همیشه زنده بماند.

وی گفت: گرامیداشت این مناسبت بزرگ در نمازهای جمعه ۱۰ فروردین مورد توجه سخنرانان و خطبای نماز جمعه قرار خواهد گرفت. تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی و فضاسازی شهری و تبیین این رخداد بزرگ در محافل و مجالس از دیگر برنامه‌های این مناسبت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: از آنجایی که روز ۱۲ فروردین با شب ۲۱ ماه مبارک رمضان مقارن شده است در مراسم باشکوه احیای شب ۲۱ ماه رمضان به این مهم پرداخته خواهد شد و در آستانه‌ای مقدس خاصه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام و مصلای تهران و مصلاهای آستان و مراسم احیا در مساجد گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین مورد توجه قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: از آنجایی که بنیانگذار و معمار کبیر این نظام مقدس امام راحل بودند مراسم محوری ۱۲ فروردین با همکاری آستان مبارک حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در حرم مبارک ایشان با سخنرانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد که از مردم انقلابی تهران دعوت می‌شود از ساعت ۲۳ شب ۲۱ ماه رمضان در این مراسم باشکوه حضور پیدا کنند.

کد خبر 6064436

دیگر خبرها

  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود
  • رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)
  • خدمت رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران و مجاوران رضوی
  • محفل بزرگ قرآنی «امام حسنی ها» نوعی جهاد تبیین بود
  • از برپایی جشن عقدکنان یک زوج تا توزیع کیک رمضانی در مصلی امام خمینی (ره)
  • برگزاری ضیافت اندیشه در کوهدشت
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • جزئیات تازه از پرونده زمین خواری ازگل
  • امیدآفرینی به نسل جوان از رسالت‌های ائمه جماعات است