Web Analytics Made Easy - Statcounter

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن در هفته های اخیر نمایش فوق العاده ای داشته است.


به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در هفته های اخیر در بوندسلیگا فراتر از تصور ظاهر شده و با شکست رقبا در حال نزدیک شدن به هشتمین قهرمانی متوالی است. رابرت لواندوفسکی در این میان نقش مهمی ایفا کرده و با گلزنی های متوالی، عنوان بهترین مهاجم فصل اروپا تا این مقطع را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ستاره لهستانی بایرن مونیخ در نیمه دوم دیدار مقابل لورکوزن موفق به زدن گل چهارم تیمش شد تا از نظر شخصی نیز به رکورد بزرگی دست یابد. حالا و با احتساب این گل، رابرت لواندوفسکی در این فصل در 38 بازی 44 گل به ثمر رسانده و بهترین رکورد شخصی گذشته خود در یک فصل  (43 گل در فصل 2016/17) را شکسته است.

 

حالا رابرت لواندوفسکی با 30 گل و با اقتدار در صدر جدول گلزنان بوندسلیگا قرار دارد و تیمو ورنر، گلزن آلمانی لایپزیش با 25 گل جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. ستاره باتجربه بایرن مونیخ از بالاترین شانس برای تصاحب کفش طلای این فصل اروپا نیز برخوردار است و به نظر می رسد بعد از مدت ها لیونل مسی باید این عنوان را به یک ستاره دیگر واگذار کند.

 

بایرن مونیخ با گلزنی های رابرت لواندوفسکی در آستانه فتح بوندسلیگا قرار دارد و می تواند با ادامه این روند یکی از مهم ترین شانس های قهرمانی در لیگ قهرمانان نیز به شمار آید؛ جامی که جای آن در کلکسیون افتخارات این ستاره بزرگ به شدت خالی است.

 

 

 

 

بایرن مونیخ بارسلونا لیونل مسی روبرت لواندوفسکی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ بارسلونا لیونل مسی روبرت لواندوفسکی رابرت لواندوفسکی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن‌مونیخ و یونیون برلین + فیلم

دیدار دو تیم خلاصه بازی بایرن‌مونیخ و یونیون برلین با پیروزی پر گل بایرن‌مونیخ به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های بایرن‌مونیخ و یونیون‌برلین امشب _شنبه یکم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام بوندسلیگا آلمان از ساعت ۲۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد پر گل بایرن‌مونیخ به‌پایان رسید.

لئون گورتسکا در دقیقه ۲۹، هری کین در دقیقه ۱+۴۵، توماس مولر در دقیقه ۵۳ و ۶۶ و ماتیس تل در دقیقه ۶۲ گل‌های بایرن‌مونیخ را به‌ثمر رساندند.

یوربه وارتسن در دقیقه ۱+۹۰ تک گل یونیون برلین را به‌ثمر رساند.

خلاصه بازی بایرن‌مونیخ و یونیون برلین کد خبر 746451

دیگر خبرها

  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • تصاویر لو رفته از پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل 25-2024
  • خلاصه بازی بایرن‌مونیخ و یونیون برلین + فیلم
  • سرژ گنابری دوباره پا به توپ شد / عکس
  • گل یورب فرتسن به بایرن مونیخ (اونیون برلین 1-5 بایرن مونیخ)
  • گل دوم توماس مولر به اونیون برلین (اونیون برلین 0-5 بایرن مونیخ)
  • گل ماتیس تل به اونیون برلین (اونیون برلین 0-4 بایرن مونیخ)
  • گل زیبای توماس مولر به اونیون برلین (اونیون برلین 0-3 بایرن مونیخ)
  • گل دیدنی هری کین به اونیون برلین از روی ضربه آزاد (اونیون برلین 0-2 بایرن مونیخ)
  • گل لئون گورتسکا به اونیون برلین (اونیون برلین 0-1 بایرن مونیخ)