Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل غرب آسیا در وزارت خارجه گفت: حمل ١٣ نفر در یک خودرو ٤ نفره ( ٣ نفر در صندوق عقب ) اگر قاچاق نیست، چیست؟

به گزارش ایسنا، سید رسول موسوی در توییتی نوشت: اجازه دهید با کلمات بازی نکنیم. پلیس ایران به قاچاقچیان شلیک می‌کند. چه قاچاقچی مواد مخدر باشد چه قاچاقچی انسان ، اگر به اخطار پلیس توجه نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: حمل ١٣ نفر در یک خودرو ٤ نفره ( ٣ نفر در صندوق عقب ) اگر قاچاق نیست چه هست؟

سفیر افغانستان در تهران در اظهاراتی  گفته است که مسوولان ایرانی پذیرفته‌اند که به خودروی حامل مهاجران افغان شلیک کرده اند.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد، ماموران نیروی انتظامی با استفاده از علائم هشدار به چند دستگاه خودرو مشکوک دستور ایست دادند که موفق به متوقف کردن ۳ دستگاه خودرو و دستگیری تعدادی اتباع بیگانه غیرمجاز و کشف مقداری موادمخدر شدند. از بین این خودروها یک دستگاه خودرو به فرمان ایست پلیس و صدای تیرهوایی توجهی نکرده و با استفاده از سیستم دودزا و احتراق با سرعت زیاد متواری شد که با وجود پنچری لاستیک، خودرو بیش از ۸ کیلومتر ادامه مسیر داده و به علت داغ شدن رینگ‌ها بر اثر اصطکاک، استفاده از سیستم احتراق و دودزا و آتش گرفتن جلو خودرو و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه، خودرو از جاده منحرف و به گاردریل وسط جاده برخورد کرد.
در این حادثه سه نفر از اتباع غیرمجاز که در صندوق عقب بودند بر اثر آتش سوزی در دم فوت کرده و هشت نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند که از این تعداد چهار نفر به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان ترخیص شدند. همچنین راننده خودرو به همراه چند نفر از اتباع غیرمجاز متواری شدند که دستگیری آنها در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزارت امور خارجه افغانستان امروز در بیانیه‌ای با اشاره به کشف گور‌های جمعی از محوطه بیمارستان ناصر اعلام کرد: پیدا شدن اجساد شهدا از محوطه بیمارستان یاد شده در شهر خان یونس که در میان آنها اجساد زنان و کودکان نیز وجود دارد گویای مظلومیت مردم بی دفاع فلسطین و پایبند نبودن رژیم اشغالگر صهیونیستی به قوانین و مقررات بین المللی و همه ارزش‌های انسانی و بی تفاوتی و چشم پوشی جامعه بین المللی نسبت به جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی پنداشته می‌شود.
وزارت امور خارجه افغانستان کشتار بی رحمانه بیماران، مجروحان و افراد غیرنظامی فلسطینی را به شدت محکوم می‌کند و ضمن اعلام حمایت از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین از همه جهان می‌خواهد برای جلوگیری از وحشت و بربریت رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین سهیم شوند.

دیگر خبرها

  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • از مبارزه حق طلبانه فلسطین حمایت می کنیم
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد
  • نشست ساماندهی اتباع خارجی استان گلستان
  • غرب فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل نکند
  • چین:گشایش کریدور «واخان» با افغانستان را بررسی می‌کنیم
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی