Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس مختاری گفت: زلزله های اخیر استان نه تنها بازار تقاضا را کم نکرده بلکه افزایش مهاجرت به شهرستان برای زندگی و رشد قیمت ها را بهمراه داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ مهندس علی مختاری آذر رییس اتحادیه  املاک شهرستان پردیس با بیان اینکه پردیس به بهشت سرمایه گذاران تبدیل شده است گفت: سطح زندگی در شهرستان پردیس نسبت به سنوات قبل تغیر کرده و بدلیل خوش آب و هوایی و رشد فرهنگی این شهرستان مانند گذشته صرفا محل سرمایه گذاری افراد محسوب نمی شود و انتخابی برای زندگی آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان آماری از فعالان مجوز دار و بی مجوز املاک در شهرستانن افزود: بتازگی روز مشاوران املاک را پشت سر گذاشتیم و آنچه در تلاشیم اتفاق بیفتد تغیر نگاه به مشاوران املاک است و نقش مهم و کلیدی آنها در اقتصاد چنانچه تا به امروز حدود ۸۰۰ نفر مجوز املاک در این شهرستان گرفته اند و ۲۷۰ نفر در حال صدور مجوز هستند و ۱۵۰ نفر نیز بدون جواز مشغول بکارند.

رییس اتحادیه املاک شهرستان پردیس   خاطر نشان کرد: در حال حاضر تنها ۲۰ درصد بازار مسکن شهرستان دست اتحادیه و مشاوران املاک است و ۸۰ درصد مابقی بیرون از کنترل ماست و توسط انواع تعاونی ها، عمران، شهرداری، شبکه های مجازی و جراید خرید و فروش می شود.

مهندس مختاری ادامه داد: با تایید مسئولان قضایی ۸۰ درصد نظارت بر بازار مسکن شهرستان خارج از نظارت و اراده اتحادیه املاک است و بی انصافی است که تخلفات صورت گرفته را را به این بخش نسبت دهیم و طبق آمار کلاهبرداری ها در بیرون از این دایره رخ داده است‌.

وی در خصوص افزایش قیمت ها و تاثیرات زلزله های اخیر گسل مشا در روند قیمت گذاری بازار مسکن گفت: گسل مشا دماوند و تبعات فعال شدن آن کل استان تهران را در برمیگیرد و قطعا اگر تاثیری بر بازار مسکن داشته باشد کلی است اما اتفاقا در سال جدید با رشد قیمت ها در بازار مسکن شهرستان روبرو بودیم چراکه علاوه بر خوش آب و هوایی و رشد فرهنگی بالا شرایط مناسبی برای زندگی فراهم کر ده که مهاجرت به این شهر از سایر نقاط استان بیشتر بوده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازار مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودروی تولید داخل به یک میلیارد تومان رسید!

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

قیمت یورو افزایش یافت؛ دلار ثابت

مهم‌ترین چالش همه بازار سرمایه ارز نیما است

۱۰ خبر داغ برای این بازار‌ها پیش بینی تحلیلگران برای طلا در کوتاه مدت و میان مدت

نقد و بررسی سریال Succession

خبری برای نماد‌های فرابورسی | سهامداران این ۱۶ نماد فرابورسی درجریان باشند

عرضه اولیه شرکت ۳۳۵ میلیارد تومانی

قیمت خودروی تولید داخل به یک میلیارد تومان رسید!

مرحله سوم سود سهام عدالت در چه تاریخی واریز می شود؟

 

 

 

دیگر خبرها

  • شور زندگی در جمعه بازار همدان
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ حق انتخاب با مشتری است سامانه خودنویس یا مشاور املاک؟
  • بازار برنج در مازندران از رکود خارج شده است
  • قیمت خودروی تولید داخل به یک میلیارد تومان رسید!
  • برای خرید مسکن باید این 10 نکته را بدانید+ نکات کلیدی در تنظیم مبایعه‌ نامه
  • سایه درگیری‌های جهانی بر سر نشست اقتصادی اروپا
  • گلایه سخنگوی دولت از بررسی نشدن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه سخنگوی دولت از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه بهادری‌جهرمی از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس