Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@07:16:45 GMT

نادال: می‌خواهم چند سال دیگر هم بازی کنم

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۶۲۳۴

نادال: می‌خواهم چند سال دیگر هم بازی کنم

برنده 19 تورنمنت گرنداسلم نظراتش را درباره احتمال از سرگیری رقابت‌های تنیس بدون حضور تماشاگران بیان کرد.

به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، رافائل نادال که مدتی قبل 34 ساله شده است درباره شروع دوباره تورنمنت‌های جهانی تنیس بدون حضور تماشاگران به خاطر شیوع ویروس کرونا گفت: مبارزه پیش‌روی چشمان تماشاگران زیاد، اشک‌ها و هیجان‌شان باعث برانگیخته شده احساس‌های غیرقابل مقایسه‌ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عقب‌نشینی از این امتیازها و بازی در تورنمنت‌ها بدون حضور تماشاگران سخت و عجیب است.

 

این تنیسور اسپانیایی افزود: نمی‌خواهم که چنین اتفاقی رخ دهد اما به نظر می‌رسد باید در چنین شرایطی بازی کنم. اگر شرایط، امکان برگزاری مسابقه با حضور تماشاگران را ندهد، من هم مثل بقیه سازگار خواهم شد. امیدوارم به زودی همه چیز به نتیجه برسد و تماشاگران به سکوها بازگردند. تنیس مثل هر ورزش دیگری بدون تماشاگر چیزهای زیادی را از دست می‌دهد.

 

 

رافائل نادال درباره منفعت توقف رقابت‌های تنیس برای ورزشکارانی با سن زیادتر مثل او گفت: هر چه توقف رقابت‌ها بیشتر باشد رسیدن به شرایط ایده‌آل جسمانی برای بازیکنانی با سن زیادتر مشکل خواهد بود. بازیکنان جوان‌تر از این نظر در مزیت هستند اما فکر نمی‌کنم توقف رقابت‌ها برای بازیکنانی مثل من یک نکته مثبت باشد. البته من تجربه بازگشت به رقابت‌ها پس از توقف طولانی به خاطر جراحی داشتم. بنابراین می‌دانم چگونه باید به بازی بازگردم. نمی‌دانم آیا این توقف کنونی رقابت‌ها باعث طولانی‌شدن دوران حرفه‌ای من می‌شود یا خیر، اما می‌خواهم چند سال دیگر هم بازی کنم. آماده رقابت در بالاترین سطح حتی بدون تمرین زیاد هستم.

رافائل نادال تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رافائل نادال تنیس حضور تماشاگران رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف جوکوویچ از تنیس ۱۰۰۰ امتیازی مادرید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،نواک جوکوویچ تنیسور مطرح صربستانی  به بهانه آماده سازی رقابت‌های رولان گاروس از حضور در تنیس ۱۰۰۰ امتیازی ماردید کناره گیری کرد.

هواداران مادرید همچون سال ۲۰۲۳  باز هم نمی‌توانند بازی‌های جوکوویچ را در خاک مادرید مشاهده کنند. در رقابت‌های تنیس مسترز مادرید حریف جوکوویچ مستقیم به قرعه کشی اصلی این رقابت‌ها وارد شد.   جوکوویج در رقابت‌های مونت کارلو در نیمه نهایی مقابل کاسپر شکست خورد و در روز‌های اخیر سینر دیگر تنیسور مطرح جهان گفته است: هدف اصلی من قهرمانی در رولان گاروس است. جوکوویچ باید برای حفظ رتبه خود در جهان در این رقابت‌ها با قدرت ظاهر شود.

دیگر خبرها

  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون؛ بدون توقف به سمت قهرمانی
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • معرفی برترین‌های رده‌های سنی تنیس کشور در ساری
  • ملی‌پوشان تنیس با پرواز جایگزین راهی اردن می‌شوند
  • انصراف جوکوویچ از تنیس ۱۰۰۰ امتیازی مادرید
  • می‌خواهم بایستم؛ داستان مردی که با صعود دورتموند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به زندگی بازگشت