Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@19:19:18 GMT

جهش دوبرابری بیت کوین

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۶۳۳۱

جهش دوبرابری بیت کوین

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، هفته گذشته شرکت تحقیقاتی و خدمات مالی گلمن ساکس در ایالات متحده آمریکا با انتشار گزارشی خاطرنشان کرده بود که افراد نباید بر روی سرمایه گذاری در بیت کوین امیدوار باشند چرا که این رمز ارز دیجیتالی محبوب به دلایلی که در گزارش خود به طور مفصل به تشریح آن پرداخته بود، رشد چندان قابل توجهی نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حالا کارشناسان بلومبرگ به نظر می رسد که پیش‌بینی کاملاً متفاوتی را با برآوردهای کارشناسان فعال در گلدمن ساکس اتخاذ کرده‌اند چراکه با انتشار یادداشتی جدید مدعی شده‌اند که بهای بیت‌کوین در سال جاری میلادی به ۲۰ هزار دلار نزدیک خواهد شد. رقمی که تقریباً دو برابر ارزش کنونی آن است.

بلومبرگ در این یادداشت خاطرنشان کرده است: بیت کوین که هم اکنون محبوبترین پرطرفدار ترین و معروف ترین رمز ارز دیجیتالی در جهان به شمار می رود، طبق مشخصه های تکنیکال و بنیادی قادر خواهد بود رشد چشمگیری را در سال جاری میلادی تجربه کند و باید شرایط خیلی غیر عادی و غیر مترقبه پیش برود تا بیت کوین طبق این مشخصات عمل و رشد نکند.

به عبارتی دیگر، طبق این گزارش بیت کوین در صورتی که در سال ۲۰۲۰ میلادی نیز همان روند سال ۲۰۱۶ را دنبال کند، قادر خواهد بود رشدی دو برابری را تجربه کرده و به ارزش حدوداً ۲۰ هزار دلار نیز دست یابد.

به گفته کیتی استوکتون، یکی از کارشناسان و تحلیلگران فعال در این حوزه، بیت کوین از لحاظ تکنیکال جایگاه خود را بر روی ۸ هزار دلار به ثبات رسانده و در صورتی که به سطوح بالاتر از ۱۰ هزار دلار صعود کند، می‌تواند افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کند.

از جمله دلایلی که بلومبرگ در گزارش خود عنوان کرده که به نفع بیت کوین تمام خواهد شد، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

-افت شدید بازارهای سرمایه به علت شیوع گسترده و بحران پاندمی ویروس کرونا و رشد تمایل به سرمایه‌گذاری در بازار بیت کوین

- تمایل دولت های مختلف برای مهاجرت از پول های کاغذی به پول های دیجیتال به علت شیوع گسترده ویروس کرونا

-تغییر استراتژی و سیاست های اتخاذ شده از سوی بانک های مرکزی در سراسر جهان به بازارهای مستقل نظیر بیت کوین و طلا

طبق وب سایت coindesk، شرکت بلومبرگ که در زمینه امور مالی و سرمایه‌گذاری، دیتا و نرم افزار فعالیت می‌کند، در این گزارش تاکید کرده و به سرمایه‌گذاران هشدار داده است که این پیش‌بینی تنها مختص بیت کوین بوده و شامل سایر رمز ارزها نمی‌شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارز ایالات متحده آمریکا بیت کوین رمز ارز رمز ارزها هزار دلار بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۶۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال

به گزارش همشهری آنلاین،با انتشار ویدیویی از حضور مهدی پاشازاده کاپیتان اسبق تیم استقلال در تمرین این تیم از چهره جدید کوین یامگا در جمع آبی‌پوشان هم رونمایی شد.

کوین یامگا که در زمستان سال گذشته و بر اثر برخورد با استوک یکی از بازیکنان استقلال از ناحیه چشم دچار جراحت و آسیب دیدگی شدید شد پس از پشت سر گذاشتن چندین عمل جراحی و دستیابی به بهبودی محدود حالا بعد از انجام تمرینات اختصاصی و انفرادی به محل تمرینات رفته و با بستن محافظ چشم بر روی صورتش لباس پوشیده و کنار دیگر بازیکنان استقلال به شکل نرم و آرام مشغول تمرین است.

اعضای کادر فنی استقلال در این باره اعلام کرده‌اند که کوین یامگا ظرف ماه‌های آینده می‌تواند با برطرف شدن کامل مشکل چشمش به تمرینات برگردد و احتمالاً از هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و چهارم به میادین برگردد.

کد خبر 846667 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • افزایش دوبرابری قراردادهای تجاری ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • تعیین دارایی‌هایی مشمول مالیات بر عایدی سرمایه
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • بلومبرگ: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران روی کاغذ می‌ماند
  • نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟