Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ هفدهم خرداد ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 


تبدیل وضعیت نیرو‌های قراردادی کار معین آموزش پرورش

سلام خدمت بزرگواران باشگاه خبری جوان ما تعداد کثیری از نیرو‌های قراردادی آموزش پرورش حدود ۱۱ سال است که با کمترین حقوق و مزایا مشغول به خدمت در این ارگانیم چندین سال است که با وعده وعید‌های سرخرمی ما را معطل و بلاتکلیف گذاشته اند و هر بار که صحبت از تبدیل وضعیت نیرو‌ها از قراردادی به پیمانی شد مسئولین به عناوین مختلف شانه از بار مسئولیتشان خالی کردند خواهشمندم این مسئله را در رسانه خود مطرح کنید و درد دل ما را به گوش مسئولین برسانید از زحمات شما عزیزان سپاسگزاریم.

 

تجاوز و کشته شدن چوپان

اهالی روستای جراغیل از توابع شهرستان آذرشهر در استان آذربایجان شرقی چندین سالی است که مورد تهاجم روستای هم‌جوار مجارشین قرارگرفته‌اند و مراتع و زمین‌های کشاورزی خود را ازدست‌داده‌اند، اما شش روز پیش در یک اتفاقی تلخ چندین نفر از خدا بی‌خبر به چوپان مظلوم با اسلحه شلیک و درنهایت با بیل زدند که امروز در بیمارستان امام رضا تبریز دار فانی را وداع گفت.

 

نمایندگی‌های ایران‌خودرو

سلام وقتتان بخیر. می‌دانستید بعضی از نمایندگی‌ها ٦ میلیون تومان می‌گیرند وثبت نام می‌کنند. میگن که شش میلیون تومان بده اسمت صد در صد برای ماشین در می‌آید حتماً اسمت در می‌آید. برخی دیگر می‌گویند که اگر در نیامد ایران‌خودرو این پول‌ها را بهتان برنمی گردونه خواهش می‌کنم خواهش می‌کنم پیگیرِ این موضوع بشین واقعاً انصاف نیست اگر این‌جوری باشد.


کلاه‌برداری میلیاردی

سلام یک فردی در استان یزد با جلب اعتماد مردم طی چند سال بالاخره در سال ۹۸ سر ۳۳۰ نفر رو کلاه گذاشت و حالا کسی جواب‌گو نیست ۱۰۰ میلیارد پول کجا رفته و چی شده خواهشا شما پیگیر باشید ممنون.

 

افزایش سقف سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان

با سلام و احترام ما از شما خواستار پیگیری و تهیه گزارش برای افزایش سقف سن ورود به دانشگاه فرهنگیان از ۲۲ سال به ۲۴ سال سن هستیم. با تشکر.


مشکلات کشاورزان

بنده یک کشاورز کلزا کار هستم. چهارده‌روزه کلزا را تحویل دادم قرار بوده ۴۸ ساعته پول بدن آلان ۱۴ روزه هیچ‌کس جوابگو نیست. من از منطقه محروم جنوب کرمان تماس می‌گیرم؛ و اینجا به‌غیراز محرومیت اقتصادی در خیلی از مسائل مانند عدالت و خدمت‌رسانی محرومند و جهاد کشاورزی و بیشتر نهاد‌های دولتی کم‌کاری می‌کنند و بنده برای اثبات حرفم فیلم و سند دارم، ولی می‌ترسم به‌عنوان یک کشاورز از طرف مهندسین جهاد تحریم بشم و سال‌های بعد دچار مشکل بشم اخه تهدیدم کردن که تو یک عمر می‌خوایی کشاورزی کنی و ما همیشه اینجا هستیم وکارت گیر ماست و...

 

حق تسری سازمان زندان‌های کشور مصوب ۱۳۹۱

اینجانب یکی از کارمندان سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور هستم که از شما درخواست دارم قانون تسری فوق‌العاده خاص پزشکی قانونی به سازمان زندان‌ها که سال۹۱به تصویب مجلس وتایید شورای نگهبان رسید وجهت اجرا به دولت ابلاغ شد، ولی هیچ‌وقت اجرایی نشد را پیگیری فرمایید واقعاً کارکنان زندان در شرایط سخت‌کاری و روحی روانی و در معرض انواع بیماری‌های مسری بوده و لذا محروم شدن آن‌ها از حق قانونی خود ظلم بزرگی در حق این کارکنان زحمتکش وخدوم می‌باشد. خواهشا از شما عزیزان رسانه ملی درخواست می‌کنم صدای ما را به گوش مسئولین برسانید.


سهام عدالت

سلام سهام عدالت من یک‌میلیون تومان می‌باشد چرا یه مبلغ ناچیزی برام واریز کردن از پول فروش ۳۰ درصد سهامم کلاً یک میلیون هفتصد و نود هزارتومان واریز کردن چطور باید پیگیری کنم یعنی یه چیزی بین سه میلیون ده هزار تومان کارمزد برداشتن خنده داره واقعاً.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان نیرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ساخت آزادراه مشهد به چناران

تین نیوز

 مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد: با پیگیری های صورت گرفته از سوی استان و در راستای تسریع عملیات اجرایی آزادراه مشهد چناران، و تامین اعتباری که از محل ماده۵۶ در سال ۱۴۰۲ به این پروژه تخصیص می یابد، وضعیت ساخت آزادراه مشهد-چناران در دست پیگیری است.

 به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، وحید داعی در حاشیه برگزاری جلسه آخرین وضعیت ساخت آزادراه مشهد- چناران که به ریاست جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی و با حضور سایر اعضای مدعو برگزار شد، از برنامه تامین مالی آزادراه مشهد چناران به استناد مصوبه دولت خبر داد و گفت:  به دنبال سفر سال ۱۴۰۱ رییس جمهور به استان خراسان رضوی و اهمیت تسریع در عملیات اجرایی آزادراه مشهد- چناران، مقرر شد مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار طی دو سال از محل ماده ۵۶ قانون الحاق از سوی بانک ها با پیگیری شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به همراه اعتبارات مصوب از سوی سازمان برنامه و بودجه  به این پروژه تزریق شود.

داعی ضمن اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای جلب مشارکت بانک ها برای تامین مالی این پروژه از سوی شرکت ساخت اظهار کرد: مقرر شد در مرحله اول بانک مسکن مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان و بانک تجارت مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سال ۱۴۰۱ از محل ماده ۵۶ به این پروژه تخصیص دهد.

وی اعلام کرد: با انجام تامین اعتبار از محل ماده ۵۶ که به مشارکت  آستان محترم قدس رضوی عملیات اجرایی این آزادراه را تسریع بخشیده تا بخش هایی از این آزادراه آماده بهره برداری شود.

آزادراه مشهد- چناران به طول ۵۰ کیلومتر با هدف ساماندهی ترافیک حدفاصل مشهد تا چناران و در ادامه تا قوچان طراحی شده است و بهره برداری از آن موجب عبور و مرور ایمن و سریع تر بیش از ۱۰۰ هزار وسیله نقلیه عبوری در روز از این مسیر می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • «سنجش سلامت» نوآموزان کرمانی تا پایان اردیبهشت انجام می شود
  • آخرین وضعیت ساخت آزادراه مشهد به چناران
  • خبر خوش آموزش و پرورش درباره حقوق معلمان
  • ۱۸ درصد مدارس کشور ناایمن است
  • تغییر زمان آغاز سال تحصیلی کلید خورد | شروع سال تحصیلی بر اساس وضعیت جغرافیایی و آب و هوایی
  • تغییر تقویم آموزشی در انتظار تایید مجلس/آغاز سال تحصیلی براساس شرایط آب‌و هوایی
  • بیش از ۱۴۰۰ مدرسه سیار و کوچ‌رو وجود دارد
  • مولدسازی در آموزش و پرورش با جدیت پیگیری شود
  • تبدیل بخشی از زندان رجایی‌شهر به دانشگاه فرهنگیان، مطالبه استان است
  • از صندوق ذخیره فرهنگیان انتظار جدی برای تحقق شعار سال داریم