Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردی که با لهجه سعودی از کودک خود کاری می خواهد تا با انجام آن توجه همه را در فضای مجازی جلب کند فیلم جنجالی منتشر کرده بود که واکنش های تندی دریافت کرد.

به گزارش گروه گوناگون خبرگزاری برنا؛ انتشار ویدئویی توسط یک مرد سعودی از فرزند خردسالش موجب خشم کاربران فضای مجازی را برانگیخت ، پدر سعودی بی توجه به خطر مار برای پسربچه ای که در ویدئو دیده می شود با هدف جلب توجه و دریافت بازدید بالا این شرایط را ایجاد کرده بود تا فرزندش با مار زنده بازی کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خنده های مردی که با لهجه عربستان سعودی صحبت می کند نشان می دهد که فرد ضبط کننده ویدئو پدر کودک است و از بازی فرزندش با مار زنده احساس خوشحالی می کند ؛ باورنکردنی ترین بخش ویدئو قسمتی است که پدر بی مسئولیت به پسرش می گوید مار زنده را گاز بگیرد بخشی از کلیپ که بیشتر خشم کاربران را برانگیخته و جنجال به پا کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: این مرد کار زشت پسر 2 ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین

پخش زنده بازی لیورپول و اورتون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و اورتون امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز لیورپول و اورتون

لیگ برتر انگلیس (اورتون - لیورپول) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 747605

دیگر خبرها

  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد
  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • نظراتم را در مورد طرح حجاب صریح با مقامات و حاکمیت می‌گویم/ بلای جان طرح‌های خوب نبود رویه‌های درست اجراست
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • (ویدئو) فرمانده تحت تعقیب فلسطینی که در روز تشییع زنده شد!
  • اجرای طرح جامع مدیریت دریاچه نمک قم در دوره پنج ساله