Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم 24 ساله اهل جمهوری چک گفت هواداران لایپزیش هنوز  بهترین فرم او را ندیده اند.

طرفداری - پاتریک شیک با رقم 3.5 میلیون یورو به طور قرضی از رم به لایپزیش پیوست و باشگاه آلمانی می تواند با پرداخت 29 میلیون یوروی دیگر، قرارداد او را دائمی کند. با این حال، یولیان ناگلزمن در این هفته عنوان کرد که بودجه باشگاه محدود است و فکر نمی کند آنها بتوانند قرارداد شیک را دائمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها تلاش می کنند از رم تخفیف بگیرند و مهاجم اهل جمهوری چک در گفتگو با  Sport Buzzer گفت:

من فرد مناسبی برای پاسخ به این سوال نیستم زیرا دو باشگاه باید به توافق برسند. من بارها گفته ام که دوست دارم در لایپزیش بمانم. باشگاه، شیوه بازی ما، مربی و شهر، برای من بی نقص است و خیلی زود با شرایط اینجا وفق پیدا کرده ام. 

مهاجم 24 ساله در 18 بازی این فصل بوندس لیگا 9 گل و 2 پاس گل ثبت کرده است:

از عملکردم راضی ام اما همیشه می توانم بهتر عمل کنم. در ابتدای فصل دچار مصدومیت شدم و این روی عملکردم تاثیر گذاشت. هواداران لایپزیش هنوز بهترین فرم مرا ندیده اند اما هر روز کار می کنم تا هر چه زودتر به فرم ایده آل برسم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب جهت رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: شهرداری میاندوآب موظف است، طی یک هفته نسبت به رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر اقدام کند و هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفته نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا رضایی امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جلسه کمیته رصد نارضایتی که با موضوع شکایات مردمی در حوزه سد معبر برگزار شد، اظهار کرد: همه روزه شاهد شکایات متعدد و به‌حق مردم از سد معبر در هسته مرکزی شهر هستیم.

وی افزود: بارها و بارها به متخلفان این حوزه تذکر ارائه و اطلاع‌رسانی کامل به صورت مستمر انجام شده و تذکرات لازم نیز به خاطیان داده شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: شهرداری میاندوآب موظف است، طی یک هفته نسبت به رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر اقدام کند.

رضایی ادامه داد: هیچ عذر و بهانه‌ای در جمع‌ آوری سد معبر به ویژه در خیابان شریعتی پذیرفته نیست و در صورت مشاهده تخلف از سوی اصناف، کسبه، دست‌فروشان و حتی کم‌کاری از سوی مأموران سد معبر برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 746924

دیگر خبرها

  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • علی‌اف: دستیابی به توافق صلح با ارمنستان تا نوامبر ممکن است
  • الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است
  • علی‌اف: از هر زمان دیگری به توافق صلح با ارمنستان نزدیکتر هستیم
  • استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان
  • کنعانی: به توافق ارمنستان و آذربایجان احترام می‌گذاریم
  • فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب جهت رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر
  • گلایه سپاهان از گزارشگر مسابقه با ملوان
  • رقابت بارسا با یونایتد و بایرن برای ستاره اسپانیایی