Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@21:59:47 GMT

تشبیه اسکو از سردار: مثل یک مار در آفتاب شدید!

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۶۵۷۶

تشبیه اسکو از سردار: مثل یک مار در آفتاب شدید!

سرمربی تیم ملی کشورمان ابراز امیدواری کرد که سردار آزمون فصل بعد راهی یک باشگاه بزرگ اروپایی شود.

 

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون ستاره ملی پوش کشورمان این روزها مورد توجه چند تیم بزرگ اروپایی از جمله ناپولی و لاتزیو قرار گرفته است. اخبار و شایعات ضد و نقیضی در این مورد به گوش می رسند و فعلا باید منتظر شروع نقل و انتقالات تابستانی بمانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار فصل جاری در زنیت درخشش فوق العاده ای داشته و نمایش های خوب او از دید باشگاه های معتبر اروپا پنهان نمانده است. او در 29 بازی توانسته 14 گل بزند و 7 پاس گل نیز بدهد.

 

ناپولی شاید جدی ترین تیم خواهان سردار باشد و با توجه به جدایی قطعی آرکادیوژ میلیک، به دنبال یافتن جانشینی مناسب برای اوست. این بازیکن می تواند سردار باشد.

 

 

 

 

وبسایت یوروپاکالچو با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان مصاحبه ای انجام داده و در مورد سردار آزمون و شایعات انتقالش به ناپولی سوالاتی را مطرح کرده است.

اسکوچیچ در این رابطه گفت:« در مورد یک مهاجم عالی و سطح بالا صحبت می کنیم. بازیکنی با شخصیت بزرگ که در 16 متر پایانی زمین، ویران کننده است. او پشت دیوار دفاعی حریفان فوق العاده خطرناک است. مثل ماری در آفتاب شدید که به نظر می رسد تحرک خاصی ندارد ولی به یکباره می تواند به شما حمله کند. سردار همینطور است و زمانی که فکر می کنید در زمین کار خاصی انجام نمی دهد، می تواند کارتان را تمام کند.»

 

انتقال به ناپولی:« من سرمربی تیم ملی ایران هستم و در مورد این شایعات، علاقه ای به حرف زدن ندارم. البته به شخصه امیدوارم او به یک باشگاه بزرگ اروپایی برود چرا که لیاقتش را دارد.»

 

 

سردار آزمون دراگان اسکوچیچ (سرمربی) زنیت سنت پترزبورگ ناپولی تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سردار آزمون دراگان اسکوچیچ سرمربی زنیت سنت پترزبورگ ناپولی تیم ملی ایران سردار آزمون تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک سردار آزمون در تمرین آاس رم (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرورزشی

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خاطره جالب طیبی از گل معروفش که جهانی شد (فیلم) گل‌های خانگی رئال‌مادرید در ال‌کلاسیکو (فیلم) گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)

دیگر خبرها

  • هت‌تریک سردار آزمون در تمرین آاس رم (فیلم)
  • ویدیو/ گل‌زنی سردار آزمون در تمرین رم
  • بارسلونا در جهنم؛ آینده بلوگرانا چه می شود؟
  • (ویدیو) گل متفاوت سردار آزمون به بولونیا
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا
  • فیلم/گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا
  • گل سردار آزمون به بولونیا (آاس رم 1-2 بولونیا)
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری