Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بلژیک اطمینان دارد که ادن هازارد خودش را در رئال ثابت خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ادن هازارد در اولین فصل حضورش در رئال مادرید، بدشانسی های زیادی آورده و نتوانسته ارزش های واقعی خود را نشان دهد. او پیش از شروع فصل مصدوم شد و 5 هفته ابتدایی را از دست داد.

سپس آذرماه در بازی با پی اس جی بود که مصدوم شد و سه ماه به دور از میادین ماند و در حالی که به نظر می رسید مصدومیت او بهبود پیدا کرده، در جریان بازی با لوانته از هفته 25 لالیگا از همان ناحیه قبلی مصدوم شد و این بار در هوستون آمریکا تن به جراحی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 از بخت خوب او، لالیگا دو هفته بعد به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد و او توانسته در این مدت با پشت سر گذاشتن مصدومیت، آماده 11 هفته باقیمانده شود. ستاره بلژیکی در واقع فصل را از دست داده بود اما کرونا باعث شد تا او هدیه غیرمنتظره برای زیدان در ادامه فصل باشد.

اولین بازی رئال پس از شروع مجدد لالیگا 25 خرداد برابر ایبار است و هازارد را بسیاری این روزها در اوج آمادگی دیده اند.

روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک در مورد وضعیت هازارد گفت:« همواره گفته ام که ادن هازارد بهترین بازیکنی است که رئال می تواند برای شروع یک پروژه جاه طلبانه روی او حساب باز کند. ادن از بهترین های دنیاست و وقتی روی فرم برگردد، این را ثابت خواهد کرد. او قبل از مصدومیتش برابر پی اس جی در بهترین شرایط خودش به سر می برد و اگر در از سرگیری لالیگا به همان وضعیت برگردد، بهترین بازی ها را برای رئال انجام خواهد داد و در کورس قهرمانی به رئال کمک فراوانی می کند.

برابر پی اس جی رئال تا قبل از مصدومیت هازارد، بهترین نمایش فصلش را ارائه داده بود چرا که هازارد همیشه باعث می شود هم تیمی هایش بهترین بازی خود را انجام دهند. می دانم که ادن الان در شرایط بسیار خوبی است ودر بهترین مقطع فوتبالش قرار دارد. اطمینان دارم که او در رئال به موفقیت می رسد.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هازارد رئال مادرید فوتبال زین الدین زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!

دیدارهای معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ جزیره با ۴ بازی پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی‌ها منچستریونایتد در خانه شفیلدیونایتد را به سختی مغلوب کرد و کلوپ در آخرین تجربه داریی مرسی ساید خود اولین شکستش را تجربه کرد تا از کورس قهرمانی خارج شود.

به گزارش ایسنا، لیورپول در دیداری معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ جزیره در گودیسون پارک میهمان اورتون بود و شان دایچ آخرین داربی کلوپ در مرسی ساید را تبدیل به جهنم کرد.

اورتون در این بازی با ۲ گل لیورپول را مغلوب کرد تا طلسم ۱۴ ساله پیرپز نشدنشان در داربی مرسی ساید شکسته شود. نکته دیگر اینکه این آخرین تجربه کلوپ از داربی بندر لیورپول بود و او سرانجام طعم تلخ شکست از تافی‌ها را تجربه کرد. با این شکست لیورپول موقتا در جایگاه دوم باقی ماند اما عملا تا حدود زیادی از کورس قهرمانی خارج شد.

در اولدترافورد اما برونو فرناندس مانع از شکل‌گیری فاجعه‌ای دیگر و شاید اخراج احتمالی تن‌هاخ شد. شفیلد یونایتد تا اواسط نیمه دوم در تئاتر رویاها از یونایتد با نتیجه ۲ بر یک پیش بود اما درخشش فرناندس مانع از بروز فاجعه شد و آن‌ها در نهایت با درخشش ستاره پرتغالی خود با نتیجه ۴ بر ۲ قعرنشین جزیره را شکست دادند تا با توجه به باخت نیوکاسل به رتبه ششم برسند و شانس کسب سهمیه لیگ اروپا را داشته باشند.

نتایج سایر بازی‌های چهارشنبه شب به شرح زیر است:

ولورهمپتون ۰ - ۱ بورنموث

کریستال پالاس ۲ - ۰ نیوکاسل

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل