Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمی گفت: مادامی که ملت ما به شهادت به عنوان یک سعادت می نگرد ما قوی هستیم و در برابر ظلم و ستم، تسلیم نخواهیم شد و کارنامه استان فارس در دوران دفاع مقدس، بهترین سند برای این قوی بودن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، بعد از ظهر امروز (شنبه 17 خرداد)  در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان فارس، گفت: بزرگداشت یاد و ارزش های دفاع مقدس به عنوان یکی از برترین داشته های ارزشمند، همواره در فارس مورد توجه قرار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس افزود: خوشبختانه در این حوزه شاهد انجام اقدامات رو به رشدی در فارس بوده ایم که در حفظ این سرمایه معنوی برای نسل های بعدی انقلاب نقش موثری دارد.

وی اضافه کرد:  به گفته مقام معظم رهبری، «ما قوی هستیم» و لازمه این قوی بودن، همراهی مردم با نظام سیاسی، رهبری دارای بصیرت، نیروی انسانی و ... است که از آنها برخوردار هستیم.

رحیمی تصریح کرد: مادامی که ملت ما به شهادت به عنوان یک سعادت می نگرد ما قوی هستیم و در برابر ظلم و ستم، تسلیم نخواهیم شد و برخورداری استان فارس از 2 هزار آزاده، 38 هزار جانباز و 270 رزمنده در دوران دفاع مقدس، بهترین سند برای این قوی بودن و مقاومت کردن در مقابل دشمنان است.

وی ادامه داد: برای حفظ این پیشینه افتخار بخش، هر ساله در استان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در فارس برنامه های متعددی برگزار می شود و امسال برای چهلمین سالگرد دفاع مقدس، برنامه های فاخرتری که اهداف شهدا را به خوبی تداعی می کند را در نظر داریم.

استاندار فارس با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ دفاع مقدس در دانشگاه ها و میان خانواده ها، گفت: تدریس و آموزش فرهنگ دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و توجه به ترویج این در کانون خانواده از اهداف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس است که سایر دستگاه ها نیز باید از آن حمایت کنند.

  پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: استاندار فارس کارنامه گراميداشت هفته دفاع مقدس استانداری فارس دفاع مقدس شیراز استان فارس دفاع مقدس قوی بودن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سومین نشست دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت تدوین کتاب یا نرم‌افزاری برای احصاء و تحلیل محتوای بیانات مقام معظم رهبری با کلیدواژه‌های شهید و شهادت اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های اصلی این کمیته استخراج اسامی شهدای علمی استان فارس و برنامه‌ریزی برای دیدار با خانواده این شهداست.

محمدرضا قائدی اضافه کرد: این وظیفه دانشگاهیان دانشگاه‌های مختلف استان فارس است که در برنامه دیدار با خانواده شهدای علمی مشارکت کنند و دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد در شهرستان‌های استان فارس از سوی واحد‌های خود متولی برگزاری این مراسم شود.

رئیس کمیته علمی آموزشی و پژوهشی کنگره بزرگداشت ۱۵ هزار شهید استان فارس تأکید کرد: در راستای گرامیداشت این شهدا تدوین دانشنامه دفاع مقدس از سوی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود