Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا مشتاق بازی کردن دوباره در استادیوم نوکمپ و بازی کردن برای تیمش است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تمرینات گروهی بارسلونا در روزهای اخیر شدت گرفته و بازیکنان با آمادگی در انتظار اولین بازی بعد از پایان یافتن دوران قرنطینه هستند. این اولین باری بود که بازیکنان بعد از سه ماه و در واقع دقیقا ۹۱ روز در استادیوم خانگی شان تمرین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین بار بازیکنان بارسلونا موفق شدند رئال سوسیداد را ۱-۰ شکست دهند و صدر جدول لالیگا را از آن خود کنند.

لیونل مسی بعد از اولین جلسه تمرینی در صفحه اش عکسی از خود منتشر کرد و نوشت:

“چقدر دلم برایت تنگ شده بود، من مشتاقانه منتظر بازی کردن دوباره در اینجا هستم.”

این در حالیست که ممکن است لیونل مسی در اولین بازی بارسلونا در هنگام از سرگیری دوباره مسابقات غایب باشد. کاپیتان بلوگرانا که اخیرا دچار مصدومیت شده، امروز بعد از دو روز غیبت در تمرینات به صورت انفرادی تمرین کرد، اما هنوز حضور او در دیدار مقابل مایورکا قطعی نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال برانکو بازی کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۶۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی برگشت بایرن مونیخ و آرسنال در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با حضور پرشور هواداران باواریایی‌ها آغاز شده است.

دور رفت در ورزشگاه امارات با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. در شبی که هواداران بایرن مونیخ به دلیل آتش‌بازی و پرتاب مواد آتش‌زا به درون زمین چمن در دیدارهای قبلی از حضور در ورزشگاه محروم شده بودند و بایرن بدون حضور هوادارانش موفق به کسب تساوی شد.

در همان زمان هواداران باشگاه مونیخی به تصمیمات یوفا اعتراض داشتند و اشتباه داور بازی رفت و نگرفتن پنالتی به سود بایرن باعث شد اعتراضات بایرنی‌ها به یوفا به اوج خود برسد.

در بازی امشب مقابل آرسنال، آنها با بنری جنجالی به یوفا پاسخ دادند. این هواداران که آتش‌بازی معروف‌شان را در این بازی هم اجرا کردند، در این بنر خطاب به یوفا نوشتند: «ما هم تو را دوست نداریم، حذف یوفا! از استادیوم ما برو بیرون.»

دیگر خبرها

  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • یک فرضیه عجیب: لیونل مسی عامل ناکامی‌های پاری سن ژرمن در اروپا بود؟
  • پاپی: به استقلال گل زده‌ام و باز هم می‌زنم
  • دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)
  • فوران خشم هواداران بارسلونا؛ از «دمبله حرام‌زاده» تا «وینیسیوس بمیر» + ویدیو
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد
  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد
  • عملکرد درخشان لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل 2016/17 / فیلم
  • اولین تمرین تیم ملی در تایلند: عالی(عکس)