Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: اولین موزه سه بعدی محیط زیست بمنظور نمایش گذاشتن طبیعت و حیات وحش استان به مناسبت هفته محیط زیست تهیه و راه اندازی شد.

وحید پورمردان بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا  و لزوم فاصله گذاری فیزیکی و سویی اهمیت شناخت محیط زیست و استمرار رابطه محیط زیست با اقشار مختلف مردم و جوامع هدف از قبیل دانش آموزان، علاقه مندان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..، اولین موزه سه بعدی طبیعت و حیات وحش استان در هفت نسخه متفاوت و متنوع تهیه و در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

وی افزود: لزوم شناساندن محیط زیست و اهمیت گونه های حیات وحش در زندگی امروزهِ بشر بر کسی پوشیده نیست و تأثیر هر فعالیت بر حیات گونه های جانوری و انعکاس آن بر زندگی جامعه شهری و روستایی کاملاً روشن است و این نیاز مستلزم آن است تا محیط زیست استان، شناختی همیشگی و همراه با تنوع و متناسب با امکان روز را در اختیار کاربران قرار دهد.

پورمردان ادامه داد: موزه های سه بعدی حیات وحش و طبیعت سیستان و بلوچستان در فضایی شبیه سازی شده و سه بعدی بصورت قدم زدن در فضای موزه برای مشاهده تصاویر گونه های جانوری و طبیعت استان می باشد و خلق فضایی متفاوت می تواند در هر زمان و مکانی اطلاعات و تصاویر جالب محیط زیستی و دانش محیط زیست را به کاربران انتقال دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محیط زیست سيستان و بلوچستان موزه حیات وحش استانی اجتماعی سیستان و بلوچستان محیط زیست حیات وحش سه بعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اشنویه گفت: در راستای برنامه‌های آموزشی  که به مناسبت بزرگداشت هفته زمین پاک در خانه محیط زیست  شهرستان اشنویه برگزار شد از یک دانش آموز فعال زیست محیطی و حافظ حیات وحش تقدیر به عمل آمد.

 کریم خضری افزود : این دانش آموز با عیدانه‌ های خود یک  یک بال پرنده شکاری شاهین را خریداری کرده و به اداره محیط زیست تحویل داده است که این پرنده در دامان طبیعت رهاسازی شد.

 

دیگر خبرها

  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • پاکسازی محیط زیست از زباله در سربیشه
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه باغ چه بود؟
  • هوای زمین را داشته باشیم
  • پرنده نادر غواص گلوسیاه به طبیعت برگشت
  • جمع آوری زباله های طبیعت توسط دوستدار محیط زیست
  • پاک سازی طبیعت کوهستانی منطقه دربند خوانسار
  • ثبت ۳۴ هزار مورد کشفیات مربوط به محیط زیست طی سال گذشته