Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از بستری شدن ۲۰۹ نفر در بخش‌های عادی و ویژه بیمارستانهای استان تهران در شبانه روز گذشته خبر داد.

 دکتر زالی در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۲ مورد جدید در بخش‌های عادی و ۶۷ مورد جدید نیز در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های استان تهران با تشخیص کووید ۱۹ بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش تعداد بستری‌شدگان در بیمارستان‌های و مراکز درمانی گفت: در طی شبانه‌روز گذشته ۱۲ درصد مجموع مراجعان به حوزه‌های بهداشتی ودرمانی نیازمند به بستری در مراکز درمانی داشتند که نسبت به روز گذشته رشد داشته است.

به گفته وی، زمینه الگوی مراجعان نیاز به بازنگری دارد و این افزایش آماری باید مورد توجه قرار گیرد زیرا می‌تواند نشان‌دهنده تغییر الگوی مراجعان به بیمارستان‌ها و یا تغییر معیارهای بستری در تهران باشد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران همچنین به مثبت شدن آزمایشات PCR در ۳۹ درصد افراد بستری در بخش‌های درمانی در طول ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد که این آمار نیز رشد نسبتا ملایمی را نسبت به روزهای قبل نشان می‌دهد.

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، زالی با توجه به استمرار بازگشایی‌ها در استان تهران به شهروندان اکیدا توصیه کرد بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اصرار ورزیده و همچنان ملاحظات بهداشتی و حفاظتی را به صورت جدی مدنظر قرار دهند.
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در پایان تاکید کرد: با توجه به افزایش تراکم و ترددهای درون شهری، تغییر چگالی جمعیتی و تغییرات ایجاد شده در الگوی بستری در شهر تهران همچنان نیازمند به رعایت ملاحظات بهداشتی عمیق‌تر و جدی‌تر توسط شهروندان تهرانی هستیم.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: علیرضا زالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی از هر نقطه به ما حمله کند مورد تهاجم متقابل قرار می‌گیرد

فرمانده کل سپاه پاسداران حمله رژیم صهیونیستی از هر نقطه به منافع و شخصیت‌ها و شهروندان ایران را برابر با مورد تهاجم متقابل قرار گرفتن صهیونیست ها خواند.

به گزارش مشرق، سرلشکر حسین سلاامی در گفت‌وگویی تاکید کرد که فرمانده کل سپاه: رژیم صهیونیستی از هر نقطه به منافع و شخصیت‌ها و شهروندان ما حمله کند ما آن‌ها را مورد تهاجم متقابل قرار خواهیم داد.

این خبر تکمیل می‌شود

دیگر خبرها

  • نتانیاهو هرگز پاسخ ایران را پیش بینی نمی‌کرد/ ادبیات مقامات رژیم صهیونیستی پس از حمله ایران تغییر کرد/ عملیات ایران معادله بازی میان تهران و تل آویو را تغییر داد/ نگرانی و ترس در جامعه صهیونیستی همچنان ادامه دارد
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • ضرورت رعایت نکات ایمنی در شرایط جوی و دریایی ۲۸ و ۲۹ فروردین
  • برای خوش اندام شدن این نکات را رعایت کنید
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان
  • طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی
  • برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان اصفهان با شهروندان
  • رژیم صهیونیستی از هر نقطه به ما حمله کند مورد تهاجم متقابل قرار می‌گیرد
  • اجرای طرح نور عفاف و حجاب در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای طرح عفاف و حجاب در کردستان