Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا امروز شنبه با صدور بیانیه ای که در وب‌سایت وزارت خارجه این کشور منتشر شد بار دیگر تلاش کرد با نادیده گرفتن اعتراضات مردمی در آمریکا به نقض آشکار حقوق بشر تقصیر را به گردن چین بیندازد.

وزیر خارجه آمریکا در این راستا چین را متهم کرد که از قتل «جورج فلوید» استفاده تبلیغاتی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه آمریکا در این بیانیه ادعا کرده است که حزب حاکم بر چین از «بی‌احتیاطی» صورت‌گرفته از سوی ماموران پلیس که به قتل «فلوید» منجر شد، برای «توجیه نقض حقوق بشر» از سوی پکن بهره می‌برد!

«مایک پمپئو» در ادامه آورده است: این پراپاگاندای مضحک نباید کسی را فریب دهد!

آمریکا از سه شنبه ۲ هفته قبل به دلیل قتل فجیع یک سیاه پوست بدست پلیس این کشور صحنه اعتراضات گسترده شده و مداخله پلیس برای متفرق کردن معترضین موجب به خشونت کشیده شدن این اعتراضات شده است.

این در حالی است که قوانین منع تردد در حدود ۴۰ شهر آمریکا اجرایی شده است؛ اما معترضان این قوانین را نادیده گرفته‌اند و این موضوع تنش‌های زیادی را بین نیروهای پلیس و معترضان ایجاد کرده است.

پلیس ضد شورش در نیویورک، شیکاگو، فیلادلفیا و لس‌آنجلس با معترضان درگیر شده و با استفاده از شلیک گاز اشک‌آور و اسپری فلفل به‌دنبال متفرق کردن جمعیت بوده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: پمپئو چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۷۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری گروگانگیر با اقدام آنی پلیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،سرهنگ سیدعلی میراحمدی در گفت و گویی در تکمیل جزئیات این خبر اظهار داشت: ظهر امروز برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه در یکی از کارگاه‌های شهرک صنعتی ایوانکی گرمسار، فردی با سلاح گرم اقدام به تهدید مدیر کارخانه کرده است، بلافاصله در کمترین زمان ممکن پلیس در محل حاضر شد.

وی به تایید صحت خبر و اعزام نیروی واکنش سریع ماموران یگان امداد و نوپو به محل حادثه اشاره و افزود: قبل از حضور پلیس در محل، فرد مهاجم با یک قبضه سلاح گرم اقدام به زخمی کردن مدیر کارخانه کرده بود که مصدوم سریع به بیمارستان اعزام شد.

به گفته سرهنگ میراحمدی، متهم در ادامه ضمن گروگانگیری دو نفر، با یک دستگاه خودروی سواری از محل متواری شد که با اقدام و واکنش سریع ماموران انتظامی دستگیر و گروگانگیرها آزاد شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس، علت اصلی درگیری خود با مدیر کارخانه را اختلافات مالی عنوان کرد، ادامه داد: شهروندان بدانند که این گونه اقدامات خشن با واکنش قاطع و بی‌محابای پلیس مواجه خواهد شد و مدافعان امنیت، اجازه نخواهند داد به هیچ قیمتی به امنیت روانی مردم خدشه ای وارد شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888267

دیگر خبرها

  • رفع تصرف اراضی ملی ۲۵۰ میلیاردی در لاهیجان
  • دستگیری یک نفر متهم به اتهام اخذ رشوه
  • رفع تصرف ۲۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی در لاهیجان
  • آزاد‌سازی اراضی ملی در لاهیجان
  • ببینید| چرا اعتراضات سیاسی در اکباتان متفاوت بود؟
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • غافلگیری قاچاقچی موادمخدر در رودسر
  • حامیان فلسطین سخنرانی بایدن را قطع کردند
  • سخنرانی بایدن از سوی معترضان حامی فلسطین مختل شد
  • دستگیری گروگانگیر با اقدام آنی پلیس