Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش برهانی به اتفاقات اخیری که در جلسه هئیت مدیره استقلال رخ داده، واکنش نشان داده است.

طرفداری - آرش برهانی استوری جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

آرش برهانی، بازیکن سابق باشگاه استقلال به اتفاقات اخیری که در هیئت مدیره باشگاه استقلال رخ داده، واکنش نشان داده است. آرش برهانی در صفحه اینستاگرام خود استوری ای را در این باره منتشر کرده و نوشته است:

قصد دفاع از کسی ندارم اما.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

اصلا کاری به صحبت ها و بوق ها و مسائل باشگاه ندارم ولی چقدر ضبط صدا در جلسه ی هیئت مدیره ی باشگاه بزرگ استقلال کار زشت و کودکانه ای بوده است. 

در جلسه هیئت مدیره شاید بر سر مسائل مختلف دعوا و جر و بحث هم بشه ولی اینکه خبر جلسه بیرون بیاد و بدتر از همه فایل صوتی بیرون بیاد، برای باشگاه بزرگ استقلال فاجعه است

امیدوارم با ورود دستگاه های قضایی و حراست وزارت ورزش به این قضیه هم با کسی که این فابل را بیرون داده برخورد شود هم دیگر شاهد ورود مسئولینی که نه لیاقت حضور در هیئت مدیره را دارند و هم افراد کوچکی هستند، نباشیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیئت مدیره آرش برهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات هشتاد و یکمین جلسه هیئت مقررات زدایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مهم‌ترین مصوبه هشتاد و یکمین جلسه هیئت مقررات زدایی تسریع در تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا بود. در این جلسه از اصناف به علت بیشترین همکاری با درگاه ملی مجوز‌ها در تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیک قدردانی شد. طبق قانون باید تا ۲۶ اردیبهشت همه مجوز‌های قدیمی با دریافت شناسه یکتا به مجوز‌های الکترونیکی تبدیل شوند.

جزئیات بیشتر در گزارش خانم شفیعی:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، عالی است
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!
  • مصوبات هشتاد و یکمین جلسه هیئت مقررات زدایی