Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از ۱۵ سال، یک رکورد خاص در رقابت‌های بوندس‌لیگا شکسته شد. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فلورین ویرتس، بازیکن تیم فوتبال بایرلورکوزن با گلزنی در دقیقه 89 دیدار تیمش مقابل بایرن‌مونیخ در هفته سی‌ام رقابت‌های بوندس‌لیگا به جوان‌ترین گلزن تاریخ این لیگ تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با 17 سال و 33 روز سن گل زد ورکوردی جدید به ثبت رساند . نوری شاهین در سال 2005 با  17 سال و 81 روز سن توانست برای دورتموند گل بزند و تا امشب جوان‌ترین گلزن تاریخ بوندس‌لیگا بود.

بوندس‌لیگا|دورتموند با پیروزی خانگی اختلافش با صدرنشین را به 7 امتیاز رساند

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن مونیخ بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-2 مقابل بایرن مونیخ به تساوی رسید و امشب در بازی خارج از خانه باید به مصاف نماینده آلمان برود.

میکل آرتتا امیدوار است بازیکنانش که در بازی رفت تسلیم نشده بودند در بازی امشب هم بهترین نمایش را داشته باشند تا تاریخ‌سازی کنند.

میکل آرتتا درباره اهدافی که در این فصل برای آرسنال تعیین شده بود، به تی‌ان‌تی اسپورت گفت: "فکر می‌کنم 10 ماه پیش بود که برای تور پیش فصل به لس آنجلس رفتیم و در مورد اهداف این فصل صحبت کردیم. ما می‌توانیم ببینیم که تیم اهداف چقدر در حال رشد هستند و بازیکنان چقدر آن را دنبال کرده‌اند."

همکاری با بازیکنان آرسنال؟

کار کردن با این بازیکنان مایه خوشحالی است و بسیار عالی است که در این مرحله لیگ قهرمانان اروپا با فرصت برای صعود به نیمه نهایی، اینجا هستم.

بازی رفت مقابل بایرن مونیخ؟

واقعاً از نحوه واکنش تیم هنگامی که در بازی رفت با نتیجه 1-2 عقب افتادند، خوشم آمد. زمانی بود که تیم باید همه چیز را رها می‌کرد و بیخیال نظم و تاکتیک‌ها می‌شدیم ولی ما این کار را نکردیم. از نظر احساسی ما واقعاً پایدار بودیم و منتظر فرصت بودیم، یک گل عالی به ثمر رساندیم و تا آخر بازی در تلاش بودیم تا گل بزنیم و برنده شویم.

شانس صعود مقابل بایرن مونیخ؟

هنوز همه چیز را در اختیار داریم، الان نیمه دوم است و این یک صحنه بزرگ است. یک استادیوم عالی در برابر تیمی با تاریخچه بزرگ و فرصتی برای ما تا تاریخ‌سازی کنیم.

دیگر خبرها

  • اولین جام ۱۲۰ سال بعد از تاسیس به سبک مارادونای فقید؛ چگونه لورکوزن با کنارزدن بایرن مونیخ فاتح بوندس لیگا شد؟
  • گلزن جوان گل‌گهر مانند برق و باد!
  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • ژابی آلونسو: برای جشن زمان داریم، الان فقط لیگ اروپا
  • بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت
  • لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است
  • تبعات سنگین قهر نبی کیتا: خداحافظ بوندس‌لیگا!‏
  • وردربرمن، نبی کیتا را تا پایان فصل کنار گذاشت