Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@12:23:33 GMT

واکنش بازیکنان دورتموند و بایرن به حوادث آمریکا +عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۷۳۳۷

واکنش بازیکنان دورتموند و بایرن به حوادث آمریکا +عکس

بازیکنان ۲ تیم بزرگ فوتبال آلمان پیش از مسابقه تیم‌هایشان با خانواده شهروند سیاهپوست آمریکایی کشته شده توسط پلیس این کشور، همدردی کردند.

به گزارش مشرق، قبل از شروع ۲ بازی مهم شنبه شب رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان، موجی از همدردی با خانواده جورج فلوید، شهروند قربانی نژادپرستی در آمریکا شکل گرفت.

 بازیکنان بایرن مونیخ پیش از دیدار مقابل بایر لورکوزن با لباس‌هایی  منقش به هشتگ BlackLivesMatter به میدان رفتند  و  نفرت  خودشان را با نژادپرستی علیه سیاه پوستان در سراسر جهان  نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هشتگ در روزهای اخیر در توئیتر ترند شده و بسیاری از کاربران از این طریق نفرت خود را از رفتارهای نژادپرستانه در سراسر دنیا  نشان داده‌اند. حالا بازیکنان بایرن مونیخ هم  به نوعی به این جنبش پیوسته‌اند و به مبارزه علیه نژادپرستی پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

اخراج بازیکن تیم آمریکایی به‌خاطر اقدام نژادپرستانه همسرش

بازیکنان دورتموند هم  قبل از مسابقه با هرتابرلین به شکل دیگری واکنش نشان دادند. آنها با عباراتی چون «اگر عدالت نباشد صلح نخواهد بود»  یا  با خط کشیدن روی رنگ‌ها و تاکید روی کلمه «انسان» انزجار خود را از رفتارهای نژادپرستانه نشان دادند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم بایرلورکوزن جورج فلوید بایرن مونیخ آمریکا اعتراضات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت

کریس فوریش علاقه دارد به بایرن مونیخ بپیوندد

طرفداری | کریس فوریش وینگر راست چپ اشتوتگارت عملکرد بسیار خوبی در فصل جاری داشته و همین باعث جلب شدن توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ آلمان مانند بایرن مونیخ، دورتموند، بایرلورکوزن و لایپزیش به این بازیکن شده است.

به گزارش بیلد؛ مطابق گفته‌های نزدیکان کریس فوریش، او می‌خواهد به بایرن مونیخ بپیوندد. پیوستن به  این باشگاه رویای چندین و چند ساله این بازیکن 26 ساله بوده است. از سوی دیگر، بروسیا دورتموند مصمم به بازگرداندن فوریش است. او در بین سال‌های 2013 تا 2021 در دورتموند حضور داشته تا اینکه به پادربورن پیوست و یک سال بعد نیز به جمع سوابی‌ها ملحق شد.

با این حال بند فسخ 23.5 میلیون یورویی فورش برای زنبورها مبلغ گزافی به حساب می‌آید و به دلایل گوناگون دشوار است. به خصوص اینکه هنوز مشخص نیست بتوانند در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده حضور داشته باشند که این روی برنامه‌ریزی‌های باشگاه تأثیر می‌گذارد. بنابراین بایرن در این رقابت پیشتاز است.

گفتنی است جدای از بند فسخ گنجانده شده در قرارداد فوریش، این بازیکن تا سال 2028 با اشتوتگارت قرارداد دارد. همچنین فوریش در فصل جاری موفق شده از خود آمار 8 گل و 7 پاس گل را ثبت کند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • کنایه وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به ترقه بازی امروز در اصفهان
  • رئال با حذف سیتی شانس اول قهرمانی شد
  • حتی یک پیش‌بینی ستاره بارسا درست در نیامد
  • بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم/ تنها عامل توسعه تنش در منطقه رفتارهای رژیم صهیونیستی است+فیلم
  • هشتگ داغ میان کاربران عرب زبان ؛ شکراً ایران
  • بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت
  • تیم واکنش سریع آبفا به مناطق سیل زده جنوب کرمان اعزام شد
  • جشن بازیکنان دورتموند در مقابل دیوار زرد ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پس از کسب پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید / فیلم
  • واکنش تحلیلگر ایرانی ساکن لندن به فعالیت مجدد گشت ارشاد: به مسئولان التماس می کنم دست از این رفتارهای حیرت آور در خیابان ها با جوان های خودمان بردارید
  • جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم