Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@19:38:03 GMT

شمار قربانیان کرونا در جهان از ۴۰۰ هزار نفر گذشت

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۷۳۴۵

به گزارش تسنیم، پایگاه آماری Worldometer با استناد به  آمارهای رسمی منتشر شده از دولت‌ها اعلام کرد که تعداد قربانیان ویروس کرونا (بیماری کووید‌ــ‌19) در جهان، شنبه شب به‌وقت تهران از مرز 400 هزار نفر عبور کرده است.

بر اساس آمارهای رسمی که پایگاه آماری Worldometer از ابتدای شیوع ویروس کرونا در جهان با استناد به گزارش‌های آماری نهادهای دولتی در کشورهای مختلف جهان به‌طور مستمر اقدام به روزآمدسازی و انتشار آنها کرده است، آمریکا با بیش از 111 هزار مورد مورد مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به کرونا،‌ با اختلاف بسیار فاحشی نسبت به کشور دوم (انگلیس با بیش از 40 هزار مورد مرگ‌ومیر) رتبه اول جهان را در این زمینه به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمارهای منتشر شده در پایگاه Worldometer  حاکی از این است که قاره اروپا با بیش از 178 هزار مورد مرگ‌ومیر بر اثر کرونا، در این زمینه بالاتر از همه قاره‌های جهان قرار گرفته است. در واقع بیش از 44 درصد از قربانیان کرونا در جهان ساکن کشورهای اروپایی بوده‌اند.

پایگاه آماری Worldometer شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان را نیز بیش از 6.9 میلیون نفر اعلام کرده است که انتظار می‌رود این رقم ظرف 24 ساعت آینده از 7 میلیون نفر عبور کند. آمریکا با ثبت نزدیک به 2 میلیون مورد ابتلا به کرونا، از این لحاظ در جهان رکورددار است.

تاکنون حدود 3.4 میلیون نفر از مبتلایان به کرونا در سراسر جهان سلامتی خود را بازیافته‌اند و اقدامات مراقبتی و درمانی برای 3.1 میلیون نفر دیگر همچنان در جریان است.

بیماری ناشی از ویروس کرونا یعنی بیماری «کووید‌ــ‌19» که سازمان بهداشت جهانی (WHO) آن را بیماری همه‌گیر جهانی اعلام کرده است،‌ تاکنون در بیش از 210 کشور و قلمرو از قاره‌های مختلف جهان شیوع یافته است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: کرونا در جهان ویروس کرونا میلیون نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وضعیت اطراف پایگاه هشتم شکاری اصفهان پس از شنیدن صدای انفجار

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: مهر

tags # اصفهان ، اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) وضعیت اطراف پایگاه هشتم شکاری اصفهان پس از شنیدن صدای انفجار
  • (ویدئو) جزئیات جدید از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • لئون گورتسکا و سرژ گنابری اولین قربانیان بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ
  • شمار قربانیان سیل در افغانستان به 66 نفر رسید
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه‌های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه نظامی میرون/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • انفجار در پایگاه هوایی راهبردی «میرون» رژیم اسرائیل
  • افزایش شمار قربانیان سیل و رعد و برق در پاکستان به ۶۳ نفر
  • گفت و شنود/ خودتو جمع کن!