Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای صدور پروانه ساخت با هشت فیلمنامه و هفت مجوز تهیه کنندگی موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در آخرین جلسه شورای ساخت که ساعاتی پیش برگزار شد با فیلم نامه های «بدون همه چیز» به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی و نویسندگی محسن قرایی، «بیرو» به تهیه کنندگی مجید برزگر و کارگردانی و نویسندگی مرتضی علی عباس میرزایی، «بازی دراز» به تهیه کنندگی محمدرضا شرف الدین و کارگردانی و نویسندگی یاسمین نصرتی، «قهرمان» به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی اصغر فرهادی، «شیشلیک» به تهیه کنندگی محمدرضا منصوری، کارگردانی محمدحسین مهدویان و نویسندگی امیر مهدی ژوله، «تولدت مبارک» به تهیه کنندگی و نویسندگی کامشاد کوشان و کارگردانی حسن قلی زاده، «شب داخلی دیوار» به تهیه کنندگی علی جلیلوند و کارگردانی و نویسندگی وحید جلیلوند، «بعد از اتفاق» به تهیه کنندگی شهاب حسینی و کارگردانی و نویسندگی پوریا حیدری اوره موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این جلسه با مجوز تهیه کنندگی کامشاد کوشان، علی رویین تن، محمدرضا منصوری، جلیل اکبری صحت و احسان ظلی پور برای سینما و تینا پاکروان و شهاب حسینی که پیش از این مجوز تهیه کنندگی سینما را داشتند برای سریال نمایش خانگی موافقت شد.

بر اساس نظام نامه تهیه کنندگی سازمان سینمایی، تهیه کنندگانی که بیش از ۴۰ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز را کسب کنند، مجاز به تهیه کنندگی فیلم های مستند و کوتاه هستند، بیش از ۵۰ امتیاز مجاز به تهیه کنندگی فیلم های داستانی بلند و بیش از ۶۰ امتیاز مجاز به تهیه کنندگی فیلم سینمایی و سریال هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس کارگردانی و نویسندگی تهیه کنندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۷۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش شیرینی‌پزی / طرز تهیه حلوا زنجبیلی تبریز با مواد بسیار ساده

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، یکی از خوشمزه ترین حلواهای خانگی که برای پذیرایی و به عنوان حلوا برای ماه رمضان پیشنهاد داده می شود، حلوا زنجبیل تبریزی است که به سادگی و با مواد لازم دم دستی میتوان آن را در خانه آماده کرد. مراحل پخت حلوایی که در این بخش خواهیم گفت، زمان زیادی از شما نخواهد گرفت و زمان اصلی برای خنک شدن حلوا صرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آموزش شیرینی پزی/ طرح تهیه کیک یخچالی خانگی

مواد لازم حلوا زنجبیل خانگی

مواد لازم مقدار
آرد ۳ لیوان
روغن جامد ۱ لیوان
زنجبیل ۳ قاشق غذاخوری
پودر قند ۱ لیوان

طرز تهیه حلوا زنجبیلی با پودر قند

برای پخت حلوای راحت و فوری زنجبیلی، ابتدا ۳ لیوان آرد را داخل ماهیتابه در دمای کم تفت می‌دهیم.

تفت دادن را به مدت حدوداً یک ربع و تا زمانی که رنگ آرد تغییر کند، ادامه میدهیم.

سپس یک لیوان روغن جامد به آرد تفت خورده اضافه و ۵ دقیقه مجدداً تفت میدهیم و پس از ۵ دقیقه از روی حرارت بر می‌داریم.

در این مرحله پخت حلوای زنجبیلی، ۳ قاشق غذاخوری زنجبیل و یک لیوان پودر قند را اضافه می‌کنیم و کامل مواد را با هم مخلوط می‌کنیم.

بعد از اینکه مواد به خوبی با هم ترکیب شد ابتدا با پشت قاشق مواد را صاف و سپس با کمک یک گوش‌کوب مواد را سفت و یکدست می‌کنیم.

سپس حلوای یکدست شده را به شکل لوزی‌های کوچک برش می‌زنیم.

در آخر حدود دو ساعت به حلوای آماده زمان می‌دهیم تا خنک شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225245 برچسب‌ها آموزش شیرینی پزی

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب دختران بعد از دیدن شهاب حسینی (فیلم)
  • عکس العمل دختران پس از دیدن شهاب حسینی
  • (ویدئو) واکنش عجیب دختران بعد از دیدن شهاب حسینی
  • ببینید | واکنش عجیب دختران بعد از دیدن شهاب حسینی
  • محراب تا معراج در شب های لیالی قدر از رادیو گلستان
  • آموزش شیرینی‌پزی / طرز تهیه حلوا زنجبیلی تبریز با مواد بسیار ساده
  • رفتارهای زن و شوهری در یک شوی نمایش خانگی!
  • ۱۱۳ هزار نفر به تماشای فیلم‌های نوروزی در سینماهای خراسان رضوی نشستند
  • ترویج افطاری ساده در رادیو پیام
  • معرفی آداب و رسوم ماه رمضان استان‌ها در رادیو پیام