Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، پیرمرد 67 ساله ای که به اتهام تجاوز به دختر 14 ساله دستگیر شده بود و با حکم قاطع دیگری از سوی دستگاه قضایی خراسان رضوی به اعدام محکوم شده بود، دوشنبه هفته گذشته در زندان مرکزی مشهد به دار مجازات آویخته شد.

این ماجرای تکان دهنده سوم تیر سال 96 زمانی در مشهد لو رفت که زنی هراسان دختر 14 ساله بارداری را به بیمارستان دکتر شریعتی در انتهای بولوار وکیل آباد مشهد رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختر نوجوان حال مناسبی نداشت و از شدت درد به خود می پیچید.

شیطان پیر در مشهد به جرم تجاوز به آیدا اعدام شد

کادر درمانی بیمارستان بلافاصله وارد عمل شدند و با انجام آزمایش و معاینات پزشکی دریافتند که هنگام وضع حمل دخترک رسیده است و او باید به اتاق مراقبت های ویژه برود. تکاپوها برای شناسایی شوهر «آیدا» در مرکز درمانی آغاز شد تا او اجازه انجام عمل جراحی در صورت نیاز پزشکی را بدهد اما جست و جوها بی فایده بود و خبری از شوهر دختر 14 ساله نبود تا این که «آیدا» راز هولناکی را فاش کرد. او به کادر درمانی بیمارستان گفت: ازدواج نکرده و شوهری ندارد!! پرستاران درحالی حیرت زده به دخترک می نگریستند که سوالات زیادی برایشان بی پاسخ مانده بود!

قصه تلخ دختر۱۴ ساله ای که فریاد بغض آلودش دل ها را تکان داد

«آیدا» که با اقدامات اولیه درمانی کمی آرام تر شده بود، اشک ریزان قصه تلخی را بازگو کرد. او گفت: پنج سال بیشتر نداشتم که پدرم مرا به خواهرش سپرد تا سرپرستی ام را به عهده بگیرد اما چندین ماه قبل شوهرعمه ام که مردی پیر است روزی در منزل دست و پا و دهانم را بست و مرا مورد تجاوز قرار داد. من از ترس جیغ می کشیدم و گریه می کردم اما هیچ کس به دادم نمی رسید چون من و شوهر عمه ام در خانه تنها بودیم. بعد از این ماجرا او مرا تهدید کرد که نباید به کسی چیزی بگویم! من هم که خیلی ترسیده بودم با این کابوس وحشتناک زندگی می کردم و دم برنمی آوردم تا این که امروز دیگر نتوانستم شدت درد را تحمل کنم و به ناچار موضوع را به عمه ام گفتم و ...

شوهر عمه پلید به دختر 14ساله تجاوز کرد / مرد شیطان صفت اعدام شد

با توجه به اظهارات تکان دهنده دختر نوجوان، بلافاصله یکی از اعضای کادر درمانی، موضوع را به پلیس گزارش داد و بدین ترتیب پرونده ای قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب طرقبه و شاندیز تشکیل شد. با توجه به اهمیت و حساسیت این پرونده ، دادستان عمومی و انقلاب طرقبه به عنوان مدعی العموم وارد ماجرا شد و دستورات ویژه ای را برای شناسایی و دستگیری «م- ن» (شوهر عمه دختر نوجوان) صادر کرد. به دنبال اجرای دستور قضایی، گروه زبده ای از کارآگاهان پلیس آگاهی به ردزنی پیرمرد 67 ساله پرداختند و او را تحویل مراجع قضایی دادند.

آیدا راز تجاوز شوهر عمه پلید را فاش کرد

 با تکمیل تحقیقات در دادسرا، این پرونده ویژه به شعبه سوم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی ارسال شد و با حساسیت خاصی توسط قاضی اسماعیل شاکر مورد رسیدگی قرار گرفت.«م- ن» که پای میز محاکمه ایستاده بود اگرچه به خلوت کردن با دختر خوانده اش به طور ضمنی اقرار می کرد اما تجاوز به عنف را نمی پذیرفت و مدعی بود که به برادرزاده همسرش تجاوز نکرده است.

از سوی دیگر او توسط قاضی با تجربه ای محاکمه می شد که چندین سال رسیدگی به پرونده های جنایی را عهده دار بود و راه های اثبات جرم را به آسانی طی می کرد. در همین هنگام قاضی شاکر دستورات محرمانه ای را برای انجام آزمایش ها و معاینات دقیق به پزشکی قانونی صادر کرد تا اثبات علمی جرم از نگاه قاضی فراهم شود. از طرف دیگر نیز آزمایش دی ان ای روی نوزاد تازه متولد شده «آیدا» ماجرای تجاوز را نمایان کرد.

  این گونه بود که نوزاد «آیدا» به دستور مقام قضایی تحویل بهزیستی شد و پدر «آیدا» نیز که چوپانی بی بضاعت بود بعد از شنیدن ماجرای «شیطان پیر» شکایتی را علیه او مطرح کرد. این مرد چوپان گفت: به خاطر آن که در وضعیت اقتصادی بدی قرار داشتم و شرایط زندگی‌ام به گونه ای بود که نمی توانستم از دخترم مراقبت کنم، او را به خواهرم سپردم تا مانند فرزند خودش از او نگهداری کند اما ...

 پس از برگزاری چندین جلسه دادگاه و با توجه به اثبات علمی جرم و همچنین اسناد و مدارک محکمه پسند در پرونده، رئیس شعبه سوم کیفری یک خراسان رضوی با مستشاران دادگاه به شور نشست و در نهایت با بررسی همه جوانب قانونی و شرعی و همچنین دقت نظر در فتوای مراجع عظام تقلید، رای به «اعدام» متجاوز به عنف داد. این رای قاطع که بار دیگر اقتدار دستگاه قضا را به رخ کشید درحالی به وکیل مدافع «م- ن» (شیطان پیر) ابلاغ شد که او و متهم به رای صادره اعتراض کردند و این پرونده برای بررسی های دقیق تر به شعبه سیزدهم دیوان عالی کشور ارجاع شد.

 قضات دیوان عالی کشور نیز پس از مطالعه دقیق و بررسی خط به خط اوراق این پرونده حساس، رای صادره از سوی دادگاه را مهر تایید زدند و این گونه پرونده «شیطان پیر» به اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب مشهد رسید. اگرچه با درخواست متهم و وکیل مدافع، این پرونده در شورای عالی عفو نیز مطرح شد اما باز هم بر اجرای حکم قاطع دستگاه قضا تاکید و تقاضای عفو «م- ن» رد شد. این گزارش حاکی است: با فراهم شدن مقدمات اجرای حکم، سپیده دم روز دوشنبه گذشته، «شیطان پیر» با حضور قضات اجرای احکام و نظارت قاضی زرگر (قاضی با تجربه اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب مشهد) پای چوبه دار رفت و در زندان مرکزی مشهد به مجازات رسید. این گونه بود که بار دیگر با اجرای یک حکم قاطع در دستگاه قضایی، نور امیدی در دل های باورمندان به عدالت درخشید و چشمانی نگران اما امیدوار، رقص «شیطان» بر چوبه دار را به نظاره نشست.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو یارانه دلار بورس کرونا کرونا در جهان رومینا اشرفی پزشکی منزل پلیس قاضی جنایی جرم اقتصادی متجاوز اخبار حوادث تجاوز مشهد صحنه پیر حوادث مشهد شیطان اخبار خراسان رضوی فیلم عکس مرد زن ویدیو وحشتناک تلگرام اخبار تهران مادر ایرانی عمومی و انقلاب شیطان پیر شوهر عمه دختر 14

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند

به گزارش تابناک، روزنامه ایران نوشت: یک سال قبل دختر ۱۷ ساله‌ای به نام مهتاب به همراه مادرش با مراجعه به پلیس آگاهی مدعی شد از سوی 4 پسر مورد تعرض قرار گرفته است.وی در تشریح ماجرا به مأموران گفت: دو هفته قبل در مسیر مدرسه با پسری به نام نیما آشنا شدم و چند روز باهم مکالمه تلفنی داشتیم و او به من ابراز علاقه کرد، بعد از یک هفته هم با هم قرار گذاشتیم تا همدیگر را ببینیم.

من هم برای اینکه تنها نباشم با دوستم نسرین به سر قرار رفتم. نیما هم با برادر، پسرعمو و یکی از دوستانش به نام شهرام سر قرار آمد، آنها ما را سوار خودروی‌شان کردند و به بهانه تفریح و گشت وگذار در خارج از شهر ما را به بیابان‌های ورامین بردند. وقتی به آنجا رسیدیم ناگهان حس بدی پیدا کردم چون آنجا محلی برای تفریح نبود، از نیما خواستم تا برگردیم اما آنها بدون توجه به اعتراض من و دوستم به ما حمله کرده و به زور به ما تعرض کردند، بعد هم ما را در نزدیکی خانه‌مان از ماشین پیاده کردند. وقتی وارد خانه شدم آن‌قدر وضعیت پریشانی داشتم که مادرم خیلی سریع با دیدن من متوجه شد اتفاقی برایم افتاده است. من هم موضوع را برایش تعریف کردم و تصمیم گرفتیم از آنها شکایت کنیم. البته نسرین به خاطر ترس از اینکه خانواده‌اش متوجه موضوع نشوند شکایت نکرد.

با ثبت این شکایت، مأموران 4 پسر جوان را ردیابی و بازداشت کردند.پس از بازداشت متهمان، نسرین هم با مراجعه به پلیس آگاهی از 4 متهم شکایت کرد.در ادامه دو شاکی پرونده با دستور قضایی به پزشکی قانونی فرستاده شدند و کارشناسان این سازمان پس از معاینه و بررسی آثار ضرب و شتم، تعرض به دو دختر جوان را تأیید کردند.با تکمیل تحقیقات برای 4 متهم پرونده کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 5 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در ابتدای این جلسه مهتاب به جایگاه رفت و گفت: اعتماد بی‌جای من باعث شد تا زندگی خودم و دوستم نابود شود. ما در آن بیابان التماس می‌کردیم و اشک می‌ریختیم اما نیما و آن 3 نفر بدون توجه به التماس و گریه‌های ما به طرز وحشیانه‌ای کتک‌مان زدند و تعرض کردند. از آن روز به بعد یک لحظه آرامش ندارم و به لحاظ روانی آسیب زیادی دیده‌ام. به همین خاطر حاضر نیستم آنها را ببخشم و برای آنها درخواست اشد مجازات دارم.

پس از آن نسرین به جایگاه رفت و درحالی که اشک می‌ریخت، گفت: همه واقعیت را مهتاب گفت اما من فقط این را می‌گویم که این 4 نفر کاری کردند که از ترسم نمی‌خواستم به خانه‌مان برگردم و در نهایت هم به خاطر عواقب این موضوع واقعیت را به خانواده‌ام نگفتم. حتی از ترس اینکه آنها دوباره آزارم دهند یا خانواده‌ام پی به این ماجرا ببرند، تصمیم گرفتم شکایت نکنم تا اینکه متوجه شدم آنها دستگیر شده‌اند و بعد شکایت کردم. حالا هم نه رضایت می‌دهم و نه می‌بخشم و درخواست حکم اعدام برای متهمان دارم.سپس 3 متهم یک به یک به جایگاه رفتند و اتهام تجاوز به عنف را نپذیرفتند و ادعا کردند که با 2 شاکی پرونده دوست بودند و رابطه با میل و خواسته دوطرف صورت گرفته بود.

شهرام ۱۷ ساله هم که از کانون اصلاح و تربیت به دادگاه منتقل شده بود، اتهامش را نپذیرفت و مدعی شد مهتاب و دوستش را آزار نداده است.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده، گزارش‌های کارشناسان پزشکی قانونی و پلیس، دو برادر و پسر عموی‌شان را به اعدام محکوم کردند و از آنجا که شهرام در زمان ارتکاب جرم زیر سن 18 سالگی بوده، به ۵ سال حبس محکوم شد.

دیگر خبرها

  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد