Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه‌کشی خودرو یک شوخی تلخ با مردم است، چند ساعت با آقای معاون در انتهای شهر، «بلوک 13»، وضعیت گردشگری نصف‌جهان در تعطیلات خرداد ماه، پرواز سرمربی ذوب‌آهن با هواپیمای اختصاصی، شرکت 39 هزار دانش‌آموز اصفهانی در امتحانات حضوری پایه دوازدهم؛ تیتر پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در روز گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (شنبه ۱۷ خرداد ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

قرعه‌کشی خودرو یک شوخی تلخ با مردم است/ بازار با این روش کنترل نخواهد شد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: قرعه‌کشی خودرو یک شوخی تلخ با مردم است، چند میلیون نفر برای 25 هزار خودرو ثبت‌نام می‌کنند، این اقدام چه مشکلی را حل می‌کند، آیا بازار از این طریق کنترل می‌شود؟

چند ساعت با آقای معاون در انتهای شهر، «بلوک 13»/ ماجرای عشق و اعتیاد در پایین‌تر از سطح زمین+فیلم

حاشیه شهر، چون حاشیه است معمولاً در خبرها نمی‌آید اما این بار حاشیه، متن شده و به بهانه توزیع بسته‌های معیشتی با یک مقام مسؤول و چند جوان چند ساعتی را در منتها الیه شمال شرق کلانشهر اصفهان که به آن «بلوک 13»هم می گویند گذراندیم، جایی که در گوشه دوردستی، در زیر تکه پاره وسایل شکسته، یک زوج جوانِ معتاد عاشق هم هستند.

وضعیت گردشگری نصف‌جهان در تعطیلات خرداد ماه/ حضور حدود 500 هزار گردشگر خارجی در سال 98

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: در دو ماه ابتدایی سال ۹۹ به‌ خصوص در ایام نوروز آمار گردشگری نداشتیم و تنها در تعطیلات چند روز عید سعید فطر حدود ۱۰ درصد از مراکز گردشگری استان اصفهان اشغال ‌شده است.

پرواز سرمربی ذوب‌آهن با هواپیمای اختصاصی/ رادولوویچ نه قهر کرده و نه فسخ

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: در حال حاضر نه فسخ قرارداد مطرح است و نه ترس سرمربی از سفر به ایران، فقط مشکلات حمل‌ونقل در میان است؛ باشگاه ذوب‌آهن تمام تلاش خود را برای بازگشت رادولوویچ انجام خواهد داد.

شرکت 39 هزار دانش‌آموز اصفهانی در امتحانات حضوری پایه دوازدهم

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از شرکت بیش از 39 هزار دانش‌آموز در امتحانات حضوری پایه دوازدهم خبرداد.

برای مطالعه هر خبر روی عنوان آن کلیک کنید.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس استان اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، فاطمه تختی نژاد در مصاحبه با خبرنگار صداو سیما افزود: مهم‌ترین این برنامه‌ها صبح بخیر هرمزگان، کلودنگ عشق، پسین هرمزگان و آهنگ تندرستی است.
وی گفت: به طور میانگین هفته‌ای یک بار رادیو خلیج فارس با رادیو‌های سراسری مانند، معارف، ایران و قرآن و نیز رادیو‌های استان‌های دیگر اجرای مشترک دارد.
رادیو خلیج فارس از سال ۱۳۴۵، بعد از رادیو ارومیه فعالیت خود را آغاز کرد.
در کشور نیز رادیو ۸۴ ساله شد.

بیشتربخوانید:معرفی نفرات برگزیده پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر هرمزگان

دیگر خبرها

  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس
  •  آژیر قرمز در اصفهان/ فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • بیانات پربیننده رهبری درباره پیشرفت تسلیحاتی در جمع کارگران | فیلم
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان